
Da bude jasnije
Nakon što su vozači digli glas: FIA otkrila gdje završavaju pare od silnih kazni!
FIA je konačno otkrila gdje završavaju sredstva prikupljena od kazni F1 vozača, odgovarajući na zahtjeve vozača za većom transparentnošću.
Naime, vozači su tražili od FIA-e da razjasni kako se koriste novci od kazni, a FIA je sada pružila detaljan uvid u ovu problematiku.
U javnoj izjavi ranije ove godine, u kojoj je učestvovala i Grand Prix Drivers' Association (GPDA), vozači su pozvali FIA-u na veću transparentnost u vezi sa sponzorstvom kazni.
Vozači mogu biti kažnjeni za različite prekršaje, a maksimalna kazna može iznositi i do 1 milion eura, iako nijedan vozač do sada nije bio suočen s tako velikom kaznom.
Nikolas Tombazis, direktor FIA-e za jednosjede, otkrio je gdje se sredstva od kazni zapravo raspodjeljuju.
Prema njegovim riječima, novac se koristi za projekte koji su od koristi motorsportu i društvu.
Oglasi
"FIA nije profitabilna organizacija," izjavio je Tombazis za Autosport.
"Nemamo dioničare koji gledaju brojeve na berzi i nadaju se povećanju cijene dionica ili većim dividendama."
Novac od kazni, prema Tombazisovim riječima, usmjeren je na različite korisne projekte, poput poboljšanja sigurnosti u motorsportu i razvoj osnovnih disciplina u sportu, ali i inicijative vezane za sigurnost na cestama.
Povodom zahtjeva vozača za većom transparentnošću, Tombazis je odgovorio i na kritike koje su vozači iznosili u vezi s opravdanjem kazni, ističući da se kazne ne koriste za financiranje privatnih zabava ili luksuza.
George Russell, vozač Mercedesa i predsjednik GPDA-e, ponovo je pozvao FIA-u da bude transparentnija u vezi s načinom trošenja kazni, nakon što je javno iznesena kritika.
Oglasi
Tombazis je priznao da emocije često igraju veliku ulogu u komentarima na ovu temu.
"Znam da je svakome ko plaća kaznu malo iritantno i možda osjeća određenu nepravdu, ali sigurno postoji mnogo različitih projekata na koje se novac koristi," rekao je Tombazis.
FIA, prema njegovim riječima, ulaže mnogo više novca u razvoj osnovnog nivoa motorsporta nego što se prikuplja od kazni.
To, kako on tvrdi, jasno pokazuje da svaka investicija donosi pozitivan učinak.
"Novac od kazni vozača u jednom sportu ne financira druge sportove ili kategorije," dodao je Tombazis.
"Novac se koristi za važne projekte, kao što su kampanje protiv online zlostavljanja i različite inicijative koje podupiru društvene i sigurnosne projekte."
Tombazis je uvjeren da su projekti koje FIA financira vezani za motorsport i imaju pozitivan društveni uticaj, te da sredstva od kazni pomažu u unaprjeđenju sigurnosti i drugih ključnih aspekata sporta.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.