
Bivši voditelj poznatog showa
Clarkson poludio na mrežama zbog VN Japana: "Imam jedan prijedlog. Prestanite koristiti staze..."
Velika nagrada Japana na legendarnoj stazi Suzuka još jednom je otvorila pitanje: gdje je nestala prava trkačka akcija?
Trka od 53 kruga prošla je gotovo bez ikakvog uzbuđenja, vozači su se mučili da preteknu jedni druge zbog poznatog problema "prljavog zraka", koji otežava rad aerodinamike.
Pobjedu je odnio Max Verstappen, svoju prvu ove sezone, i to nakon što je uspio odbraniti vodeću poziciju uprkos konstantnom pritisku Landa Norrisa i Oscara Piastrija iz McLarena.
Gledajući nešto širu sliku, od 20 vozača, čak njih 11 završilo je na istom mjestu s kojeg su i startali - što je poražavajuće.
Ferrari je imao još jednu skromnu trku, ali iz italijasnkog tima se barem mogu pohvaliti da imaju vozača koji je, kada su u pitanju prvih 10, jedini napredovao - Lewis Hamilton.
Navijači širom svijeta su naravno nezadovoljni zbog nedostatka akcije, a među njima je i dobro poznato lice – Jeremy Clarkson.
Oglasi
Bivši voditelj 'Top Geara', veliki ljubitelj Formule 1, nije ostao ravnodušan pa se oglasio na društvenim mrežama s vrlo direktnim prijedlogom.
"Imam ideju kako da Formulu 1 učinite uzbudljivijom. Nemojte koristiti staze na kojima je teško preticati," napisao je Clarkson na X-u (bivši Twitter).
"Bolidi su sada veći, pa to treba prihvatiti, zaboraviti na 'podsticaje' i koristiti staze koje su prikladne. Na kraju, prihodi dolaze od navijača. Uvijek. Trka, koju sam gledao ovog jutra, dala mi je osjećaj kako je to gledati kriket."
Clarksonov komentar naišao je na odobravanje mnogih fanova koji su se složili da F1 gubi na uzbuđenju upravo zbog staza koje ne omogućavaju manevre i akciju. Da nije samo publika bila frustrirana, dokazali su i sami vozači.
Lando Norris je nakon trke rekao: "Bilo je pun gas od početka do kraja, ali tempo je bio previše sličan da bi se išta moglo uraditi. Max je odvezao odličnu trku bez grešaka, i sve se na kraju svelo na kvalifikacije."
Oglasi
Ni Gabriel Bortoleto, debitant u Formuli 1, nije krio razočarenje:
"Nije bilo toliko teško, ali je bilo pomalo dosadno voziti iza drugog bolida. Čak i ako imaš bolji tempo, kao što sam ja imao pred kraj, nije to dovoljno velika razlika. Pokušao sam dva puta da preteknem, ali nisam uspio doći ni rame uz rame do kraja pravca. Šteta, ali idemo dalje."
Ipak, jedan od veterana, Fernando Alonso, imao je nešto drugačiji pogled na situaciju.
"Možda trka s jednom zaustavljanjem nije bila ona zabavna koju smo priželjkivali, a u prošlosti, s više zaustavljanja, možda je postojala razlika u gumama. Kad nemamo grip, žalimo se da nema gripa, a kad imamo previše zaustavljanja, žalimo se da gume ne traju. Zato, umjesto da gledam negativne strane vikenda, pokušavam uživati u onome što smo doživjeli. A Suzuka je uvijek posebna," rekao je Španac.
Kao i mnogo puta do sada, Suzuka je potvrdila koliko vozači, fanovi i analitičari različito doživljavaju istu trku.
I dok neki žele više strategije, drugi priželjkuju čist trkački haos, no jedno je sigurno – Formula 1 mora pronaći balans kako bi zadržala pažnju publike. Ako je suditi po Clarksonu, sve počinje izborom staza.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.