
Zadovoljan podijumom, ali..
Leclerc nakon VN Saudijske Arabije: "Da smo startali prvi, sve bi bilo drugačije"
Charles Leclerc je još jednom pokazao zašto je vozač svjetske klase, ali i zašto Ferrari još uvijek ne može da napravi iskorak ka vrhu.
Na Velikoj nagradi Saudijske Arabije, Monegašanin je osvojio treće mjesto i tako Ferrariju donio prvi podijum u 2025. sezoni.
Međutim, iza tog rezultata krije se niz problema koje Leclerc više ne želi da prešuti.
Najveća boljka – kako sam kaže – je nedostatak prijanjanja, odnosno 'grip' u kvalifikacijama, gdje obično briljira.
Leclerc je u trci zajedno sa ekipom odabrao odličnu strategiju, te produžio prvi stint, na medium gumama, sve do 29. kruga.
Zahvaljujući toj odluci, imao je svježije gume u drugom dijelu trke, što mu je omogućilo da u 38. krugu pretekne Georgea Russella.
Oglasi
Do kraja trke uspio se odbraniti od Landa Norrisa i završiti kao trećeplasirani.
"Stvarno sam zadovoljan. Mislim da se iz bolida koji trenutno imamo nije moglo više izvući", rekao je Leclerc za Sky Sports.
"Bio sam veoma zadovoljan tempom koji smo imali kada sam konačno imao čisti zrak u prvom stintu. To je bilo vrlo obećavajuće. Sada samo trebamo sve složiti u kvalifikacijama."
Leclerc tvrdi da trenutno ne može bolje od četvrtog mjesta u subotnjim kvalifikacijama.
"To mi je oduvijek bila jača strana, ali trenutno ne mogu bolje od P4. Jednostavno nemamo dovoljno prijanjanja i to nas košta u trci. Da smo startali prvi, danas bi priča bila sasvim drugačija."
Oglasi
Prema njegovom mišljenju, Ferrari u trci ima odličan bolid i mogao bi da se bori za pobjede – samo da nije tog kvalifikacionog limita.
Prošle godine Ferrari je za dlaku propustio osvajanje konstruktorske titule – McLaren ih je nadmašio za svega 14 poena.
Dolazak Lewisa Hamiltona ove sezone podigao je velika očekivanja, ali realnost je zasad daleko od euforije.
Leclerc smatra da je glavni problem Ferrarija manjak aerodinamičkog prijanjanja u odnosu na konkurente.
"Nije da bolje podešavamo bolid za trku nego za kvalifikacije, niti pravimo neke kompromise", objasnio je.
Oglasi
"Samo pokušavamo da bolid učinimo što bržim. U kvalifikacijama dajemo sve od sebe, ali čim dođe do granica mogućnosti i pripreme guma – stvari ne kliknu."
Kaže da Ferrari ima jednu jaku stranu – upravljanje gumama.
"Naša najveća snaga trenutno je čuvanje guma. Ono što nam fali je prijanjanje – pogotovo u poređenju s Red Bullom, McLarenom, pa čak i Mercedesom."
"Danas smo možda bili korak ispred jer smo dobro čuvali gume, ali još uvijek nam fali downforce koji nam je nedostajao i jučer."
Ferrari, dakle, ima trkački potencijal – ali bez kvalifikacija, to jednostavno nije dovoljno.
Za Leclerca ostaje gorak okus – jer zna da pobjede nisu daleko, samo ako se subote konačno poslože.
Top Komentari
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.