Marquez nakon pobjede nije mogao da prešuti optužbe: "Ne znam zašto, ali vozimo isti motor"
Marc Marquez (EPA)

Sprint trka u Aragonu

Marquez nakon pobjede nije mogao da prešuti optužbe: "Ne znam zašto, ali vozimo isti motor"

Edah Hasanspahić

Marc Marquez je još jednom potvrdio zbog čega vodi u generalnom plasmanu MotoGP šampionata, ostvarivši sedmu sprint pobjedu sezone.

Na Ducatijevoj fabričkoj mašini, Marquez je u Aragonu stigao do trijumfa ispred brata Alexa, kojem je na kraju uzeo više od dvije sekunde prednosti.

Iako je loše startao i izgubio nekoliko pozicija, već u šestom krugu od jedanaest preuzima vodstvo i suvjereno ga drži do kraja.

Ono što je privuklo posebnu pažnju jeste činjenica da je Marc bio jedini vozač sa fabričkom specifikacijom Ducatija u top 5.

Najbliži timski kolega, Fabio Di Giannantonio, završio je šesti, čak 6.379 sekundi iza, dok je aktuelni šampion Francesco Bagnaia bio tek dvanaesti, van bodova.

To je odmah pokrenulo novu rundu pitanja – voze li svi Ducati vozači zaista istu verziju motocikla?

Oglasi

Tehnički, Ducati jeste priznao da postoje određene razlike između tvorničkih motora i ostalih GP24 verzija – posebno u pogledu motora i uređaja za podešavanje zadnje visine.

Marquez, međutim, tvrdi da on nema nikakvu prednost:

"Pitao sam inženjere mnogo puta i uvijek mi kažu isto: vozim potpuno isti motor kao Alex, Fermin i [Franco] Morbidelli," rekao je. "Ne znam zašto, ali imamo potpuno isti motor."

Istakao je i da je ranije u sezoni, konkretno u Le Mansu i Silverstonu, koristio drugačiju specifikaciju, ali je sada opet na istom paketu kao ostali.

"Istina je da sam u Le Mansu i Silverstonu vozio s drugačijim 'specom', ali ovdje sam se vratio jer želim isto što i ostali, a onda ćemo na testu u ponedjeljak probati neke nove stvari."

Oglasi

Marquez je nakon trke djelovao smireno i samouvjereno, rekavši da je tokom cijelog sprinta imao sve pod kontrolom.

Iako je na startu pao na četvrtu poziciju zbog proklizavanja zadnje gume, brzo je povratio tempo i dominirao ostatkom trke.

"U kvalifikacijama sam previše riskirao i bio sporiji, jer sam pretjerivao i pokušavao biti brži nego što gume i motor dozvoljavaju," priznao je.

"Tada se boriš protiv motora, počne da kliza i trese se na sve strane. Iskreno, nije bio najbolji krug, ali je bio dovoljan za pol poziciju."

U sprintu je sve, kaže, bilo pod kontrolom.

Oglasi

U šestom krugu je prestigao Alexa Marqueza, iako je tom prilikom imao problema s blokiranjem prednjeg točka.

"Istina je da je pri preticanju Alexa u tom momentu došlo do blokiranja prednjeg dijela, ali to je jedini način da prestigneš brzog vozača poput Alexa, koji takođe koči izuzetno jako."

Incident na početku trke s Pedrom Acostom Marquez nije smatrao problematičnim.

"Bio sam malo iza, pa sam pokušao jako kočiti, posebno zato što moraš kočiti jako da bi se prednji i zadnji uređaji postavili na pravo mjesto," objasnio je.

"Ali ovakvi trkački incidenti se uvijek dešavaju na isti način – kad neko ima problem na startu, a ostali dolaze s većom brzinom. Razlika u brzini tada izaziva ovakve situacije, posebno u prvoj krivini Aragon staze, koja je jedna od najnezgodnijih tačaka.“

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.

Oglasi