Márquez priznao šta ga je najviše boljelo: "Novac je važan, ali…"
Marc Márquez (EPA)

Iskreno o odlasku iz Honde

Márquez priznao šta ga je najviše boljelo: "Novac je važan, ali…"

Edah Hasanspahić

Iako mu je ova odluka donijela povratak u sami vrh, priznao je da mu je sve to donijelo i mnogo lične borbe.

Trenutno vodeći u MotoGP šampionatu nakon četiri odvožene trke 2025. godine, Márquez je doživio preporod na stazi.

Pobjedio je u sedam od osam trka i vratio se među elitu, vozeći Gresinijev Ducati.

Međutim, put do toga vodio je preko raskida najunosnijeg ugovora u sportu – onog sa Hondom.

Osim toga, morao je prekinuti saradnju i sa višegodišnjim sponzorima poput Red Bulla i Repsola.

Prema navodima, odbio je ponudu Honde koja se kretala u devetocifrenom iznosu.

Oglasi

"Bila je to ogromna odgovornost i super teška odluka," rekao je Márquez.

"Više od novca, iako, za 98% ljudi – novac je važan…"

Podsjetili su ga koliko je zaradio kroz karijeru sa Hondom.

"Da, ali novac je uvijek važan. Imaš dovoljno? Da. Želiš više? Da. To je bilo teško," priznao je.

Ali, kako kaže, još teže su bile emocije.

Oglasi

"Najteže su bile veze koje sam izgradio. Želio sam ostati lojalan ljudima koji su mi dali karijeru."

Ipak, prije konačne odluke, obavio je razgovore sa svima.

"Razgovarao sam sa Hondom, Red Bullom, Repsolom… Svi su mi dali savjet. Oko 80% njih je reklo: 'Tu si da se takmičiš, da daš najbolje od sebe. Prijatelji iz Honde će ostati tvoji prijatelji ako to zaista jesu'."

Dodao je da su se okupili u Barceloni na večeri.

"Nismo pričali o motorima, već o životu. Večera kao prijatelji."

Oglasi

Nakon tih razgovora, kaže da su ga svi zapravo ohrabrili da misli na sebe.

"Rekli su mi: 'Brineš o svom timu, porodici, sponzorima… ali ovo je tvoja karijera. Imaš 15-20 godina da napraviš maksimum'."

Iako je želio ostati u istoj ekipi, znao je da mora ići dalje.

“Da sam mogao, ostao bih. To mi je bio cilj. Ali morao sam naći najbolje moguće uslove da vozim na najvišem nivou.”

Otkrio je i da je razmišljao o kraju karijere.

"Da nisam ponovo osjetio ljubav prema trkanju, stao bih. To je to."

Zahvalio se i Gresini Racingu, jer su mu pomogli da ponovo zavoli ono što radi.

Ove sezone, prešao je u fabričku Ducati ekipu i već sada ostavlja Francesca Bagnaiu daleko iza sebe.

S druge strane, i Honda pokazuje znake oporavka u MotoGP šampionatu‚.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.

Oglasi