Norris i Piastri dominiraju: Konkurencija traži rješenja za kvalifikacije
McLaren Oscara Piastrija (EPA)

McLaren nezaustavljiv na Hungaroringu?

Norris i Piastri dominiraju: Konkurencija traži rješenja za kvalifikacije

Edah Hasanspahić

McLaren je u petak u Mađarskoj demonstrirao izuzetnu brzinu, dominirajući u oba slobodna treninga pred posljednju utrku prije ljetne pauze. Lando Norris i Oscar Piastri zauzeli su prva dva mjesta u FP1 i FP2, ostavljajući konkurenciju bez odgovora - barem za sada.

Norris, koji trenutno zaostaje 16 bodova za timskim kolegom Piastrijem u ukupnom poretku, bio je najbrži u obje trening sesije.

Prema podacima s idealnih krugova, Piastri je imao potencijal da bude još brži no ostavio je oko 0,28 sekundi na stazi zbog nesavršenih sektora.

Telemetrija pokazuje da su papaja bolidi posebno jaki od šeste krivine nadalje, vjerovatno zahvaljujući boljoj kontroli potrošnje guma.

U kvalifikacijskim simulacijama McLaren je imao ogromnu prednost - čak četiri desetinke ispred najbližih rivala.

Dok je u simulacijama trke ta prednost bila nešto manja, ali i dalje oko 0,3 sekunde u svim tipovima krivina.

Oglasi

"McLaren je očigledno u svojoj ligi," priznao je George Russell iz Mercedesa i sudeći prema viđenom, teško mu je proturječiti.

Ferrari najveća prijetnja

Ferrari je imao jedan od svojih boljih petaka i to baš u trenutku kada su objavili produženje ugovora s timskim šefom Fredom Vasseurom, a na stazi se pojavio i predsjednik John Elkann.

Iako i dalje gube značajnu količinu vremena u odnosu na McLaren - posebno 0,2s u srednje brzim i 0,4s u sporim krivinama - dio tog gubitka vraćaju na pravcima gdje su najbrži.

Njihova prednost nad Red Bullom i Mercedesom je tanka: tek 0,03s u kvalifikacijama i malo više u trkačkom tempu, ali jasno je da Leclerc i Hamilton još traže dodatno prijanjanje.

Red Bull se muči s balansom

Max Verstappen opisao je svoj bolid kao 'nevozljiv' tokom treninga, žaleći se na osjećaj slabog prijanjanja i nedostatak balansa - kombinaciju podupravljanja pri ulasku u krivine i preupravljanja na izlazu.

Oglasi

Red Bull je treći u kvalifikacijskim simulacijama, ali tek četvrti u simulacijama trke.

Najviše gube u sporim krivinama - čak 0,6s za McLarenom, što je nekarakteristično za tim koji je prošlih sezona dominirao.

Yuki Tsunoda bio je konkurentniji od Verstappena u FP2, što govori o sveopćim problemima tima iz Milton Keynesa.

Mercedes u potrazi za stabilnošću

Mercedes je nakon razočaravajuće trke u Belgiji vratio stariju specifikaciju zadnjeg ovjesa u nadi da će vratiti samopouzdanje Georgeu Russellu i Kimi Antonelliju.

Promjena se isplatila - oba vozača su imala bolje osjećaje u bolidu.

U FP2 tim je testirao različite postavke između dva bolida, što je, prema riječima Andrewa Shovlina, "dalo jasan smjer za ostatak vikenda".

Mercedes je drugi najbrži tim na pravcima, ali i dalje gubi dosta vremena u sporim krivinama - što je zabrinjavajuće s obzirom da je Hungaroring tehnička staza s malo ravnih dionica.

Ipak, tim iz Brackleya djeluje konkurentnije nego prošlog vikenda i realno se bore za poziciju "najboljih iza McLarena", umjesto da strahuju hoće li ući u Q3.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.

Oglasi

Najčitanije iz kategorije