
Masterclass Australijanca na Sakhiru
Bahrein dobio novog kralja – i zove se Oscar Piastri!
U fantastičnoj utrci Formule 1 na stazi Sakhir u Bahreinu, dominantnu pobjedu je odnio Australijanac, Oscar Piastri.
Vozač McLarena je od prvog do zadnjeg kruga utrke dominirao i sasvim zasluženo njegov nastup možemo nazvati - Masterclassom.
Iza njega kroz cilj prošao je Mercedesov pulen, George Russell koji je sudeći po svemu prikazanom, izvukao maksimum po ko zna koji put.
Trećeplasirani završio je Piastrijev timski kolega, Lando Norris, dok se miljenik Tifoza, Charles Leclerc morao zadovoljiti četvrtim mjestom.
Lewis Hamilton je imao još jednu solidnu trku, završivši kao peti, dok je njegov najveći protivnik Max Verstappen završio ispred fenomenalnog Gaslya na šestoj poziciji.
Od samog starta uzbudljivo, fantastičan start Landa Norrisa, dok je njegov timski kolega uspio odbraniti prvu poziciju.
Oglasi
Charles Leclerc je, kao i njegov timski kolega, Lewis Hamilton startovao na medium gumama za razliku od ostalih vozača koji su startali na softu.
Leclerc je najvjerovatnije iz tog razloga odradio i nešto lošiji start pa je izgubio čak dvije pozicije, te se nakon prvog kruga našao tek na 4. mjestu.
Par krugova kasnije, Norris biva pod istragom zbog pogrešne startne pozicije.
Dok malo iza njih Max ima fantastičnu bitku sa Carlosom Sainzom.
Nizozemac naravno iz nje izlazi kao pobjednik (bitke za 7. mjesto).
Oglasi
Već u 7. krugu, Oscar Piastri kreira razliku od 2.5s u odnosu na drugoplasiranog Georgea Russella.
Trećeplasirani Norris u 8. krugu sustiže Russella i planira napad ipak u tom trenutku dobija i 5 sekundi kazne koju mora odraditi na narednoj promijeni guma. A u 9. krugu gledali smo veliku borbu između Sainza i Hamiltona gdje je profitirao i Yuki Tsunoda.
Par krugova kasnije, tačnije u 11., gledamo i prve zamjene guma u vrhu, a male probleme pri zamjeni imao je Max Verstappen, tačnije pri izlasku iz boxa. Probleme je imao i Yuki Tsunoda, kojem je svjetlosna signalizacija davala pogrešan znak prilikom izlaska iz radne zone.
U samom vrhu, najduže na soft komponenti ostao je lider, Oscar Piastri koji je po nove gume otišao u 15. krugu.
Svi vozači koji su mijenjali soft gume prelazili su na medium gume, osim Maxa Verstappena koji je izabrao tvrdu, bijelu komponentu.
Oglasi
U 18. krugu i vozači Ferrarija odlaze na zamjenu guma, zanimljivo ponovno na stazu izlaze na medium gumama.
Pri tome, Leclerc se vraća na skoro istu poziciju kao i prije zamjena dok Lewis gubi čak 5 pozicija i izlazi iza Yukija Tsunode.
U 24. krugu Leclerc sustize Norrisa i baca se ispred Britanca u prvoj krivini, ali se ne uspijeva zadržati ispred na trećoj poziciji.
Ali nije dugo trebalo Leclercu da prestigne Norrisa, samo krug poslije četvrta krivina bila je mjesto obliska, vozač McLarena nije imao šanse.
I nije samo Leclerc taj koji je letio stazom u ovom period, isto je činio i njegov timski kolega. Hamilton je veoma brzo nakon promjene guma sa 11. pozicije stigao do 6. mjesta iza Gaslya.
Oglasi
U 28. krugu kreću nove promjene guma, prvo je otišao Max Verstappen koji se iznimno žalio na hard komponentu, a nakon Nizozemca u box je otišao i Kimi Antonelli.
Nekoliko krugova kasnije, tačnije u 32., nakon duela Tsunode i Sainza, na stazi su ostale krhotine zbog kojih je na istu morao izaći sigurnosni automobil, što je trku okrenulo naopačke.
Trka se nastavila u 35. krugu, a odmah po nastavku, Norris napada Leclerca. Monačanin se brani, Hamilton to koristi prestiže Norrisa, ali se vraća u četvrtoj krivini ispred Lewisa.
Ipak ustanovljeno je da je Norris pretekao Hamiltona van granica staze pa ga je morao propustiti u narednom krugu. Norris ipak ne popušta, te u 38. krugu prestiže Hamiltona po drugi put.
Iza njih duel su imali Sainz i Antonelli iz kojeg je deblji kraj izvukao Španac. Ono što je predstavljalo problem za dvojac Ferrarija jeste što su tokom sigurnosnog vozila na bolide stavili bijele gume koje se nisu pokazale ovog vikenda. Za razliku od njih dvojac McLarena je uzeo medium, dok je Russell prešao na soft gume.
Oglasi
Nakon tih nekoliko krugova poslije sigurnosnog vozila, trka se malo smirila, a u tom periodu kaznu od 5 sekundi dobija Liam Lawson.
U 44. krugu Norris stiže trećeplasiranog Leclerca, dok Oscar Piastri sigurno gradi prednost ispred drugoplasiranog Georgea Russella.
U 46. krugu Norris pokušava napasti Leclerc, ali je to bio totalno nekontrolisan pokušaj koji je samo oštetio gume na McLarenu sa brojem 4.
Krug kasnije, imamo i prvo odustajanje bio je to Carlos Sainz koji je ipak imao preveliko oštećenje.
Novi pokušaj Landa Norrisa bio je u 49. krugu, ponovno u prvoj krivni i opet poraz. Pokušao je i u četvrtoj krivini, ali agresivnom odbranom zadržava Leclerc treće mjesto.
A sedam krugova do kraja, problemi su se pojavili i za Russella koji je ostao bez info table na volanu.
Ipak u 52. krugu trke, Norris uspijeva prestići Leclerca u četvrtom zavoju i počinje potjeru za Russellom.
Zanimljivo, vozač Mercedesa je par krugova pred kraj trke završio pod istragom koja će se okončati nakon utrke.
Predmet istrage je korištenje DRS-a u situaciji kada on nije bio dostupan Britancu.
U 55. krugu Norris dostiže Russella i pokušava pripremiti napad koji je morao biti sasvim siguran jer je Britanac u McLarenu bio pod prijetnjom kazne zbog napuštanja granica staze.
U posljednjem krugu, Norris je imao dvije prilike, bilo je to u prvoj i četvrtoj krivini.
Znao je to vozač McLarena i pokušao odmah u prvoj krivini sa vanjske strane. Russell se sjajno branio i ostavio vozača McLarena iza sebe dovoljno daleko da ovaj nema tu priliku u četvrtom zavoju.
Pa su tako pozicije na podijumu ostale ne promijenjene. Piastri prvi, Russell drugi, a Norris treći.
🏁 END OF RACE 🏁
— Formula 1 (@F1) April 13, 2025
TOP 10
Piastri
Russell
Norris
Leclerc
Hamilton
Verstappen
Gasly
Ocon
Tsunoda
Bearman#F1 #BahrainGP pic.twitter.com/j6lOriyGkj
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.