Porsche Experience Tour: Nezaboravni dani najboljih Porsche modela
Ove godine je Porsche Experience Tour donio novu kvalitetu, dio namijenjen kupcima je održan vikendom, na odličnoj ruti kroz Hercegovinu, dok su u ponedjeljak novinare dočekali u Sarajevu spremni za predstavljanje na putu do ski centra Babanovac na Vlašić

Vožnja od Sarajeva do Vlašića

Porsche Experience Tour: Nezaboravni dani najboljih Porsche modela

K. Kurtović

Nakon što su postojeći i potencijalni kupci u subotu mogli uživati u Hercegovačkom dijelu ovogodišnjeg Porsche Experience Toura, gdje se zadatom rutom koja je počela i završila u Mostaru kretalo rekordnih 35 vozila, priliku da pogledamo ovogodišnju ponudu Porschea smo dobili na danu rezervisanom za novinare, vožnjom od Sarajeva do Vlašića

Znamo da je Porsche u Bosni i Hercegovini odavno pustio svoje korijene, Porsche Centar Sarajevo postoji preko desetak godina, lista kupaca je sve duža i duža, prodaja novih vozila raste iz godine u godinu (po riječima Armina Mulovića, brand managera za BiH, ove godine je već prodano 70 novih vozila), i ambiciozno rukovodstvo brenda uz podršku matične kuće Porsche BH svake godine učini korak naprijed u promociji. Ove godine je Porsche Experience Tour donio novu kvalitetu, dio namijenjen kupcima je održan vikendom, na odličnoj ruti kroz Hercegovinu, dok su u ponedjeljak novinare dočekali u Sarajevu spremni za predstavljanje na putu do ski centra Babanovac na Vlašiću i nazad.

Novinarima je bilo na raspolaganju 6 modela, kao presjek ponude za 2018. godinu, a da Porsche Centar Sarajevo uživa i podršku nadređenih iz regionalnog centra za tržišta Centralne i Istočne Evrope najbolje se vidjelo po modelima koji su stigli: ovogodišnji Experience Tour je ponudio ono najbrže, najbolje i naravno najskuplje što Porsche nudi! Od sportskih modela ponuđeni su 911 Turbo S, najbrži cestovno- orijentisani model brenda, potom 911 Targa 4S, kultna karoserijska verzija koja datira od samih početaka serije 911, a koja u novoj reintepretaciji sa sjajnim sklopivim krovom nudi poseban ugođaj onima koje više zanima hedonistički doživljaj a manje brzina ostvarena na samom vrhu krivine, što je na ovom touru prepušteno zvijezdi 718 familije, upakovanoj u Cayman GTS i u kojem doslovno sve počevši od velurom presvučenog volana do reskog zvuka iz auspuha govori da je riječ o vozački fokusiranoj verziji.

Luksuzni program je bio jednako impresivan, jer premda Panamera, Cayenne i Macan i svojim vanjskim dimenzijama nastupaju poprilično sigurno, u specifikaciji koja je ponuđena za novinarske vožnje otvaraju jedan sasvim drugi svijet - kompaktni Macan Turbo sa 440 KS je samo uvod u ono što uslijedi sa modelom Cayenne Turbo, modelom koji slikovito rečeno u tlocrtu zauzima kvadraturu prosječne dječije sobe a cestom se kreće pogonjen sa 550 KS, a sliku porodične ponude brenda ovaj put je zatvorila Panamera, u sjajnoj karavanskoj izvedbi Sport Tourismo, pokretana sa Turbo e-Hybrid tehnologijom, što se u tabeli sa podacima ispisuje sa fantastičnih 680 KS...

Već smo rekli da je Porsche vrlo dobro prisutan u BiH, brojke prodanih vozila kao i odanost i povjerenje kupaca su natprosječno dobri, prodaju se modeli iz cjelokupnog raspona ponude, dakle i iz sportskog programa i iz luksuznog i SUV segmenta, i kako smo rekli to nije prošlo nezapaženo kod šefova u CEE direkciji zaduženoj za 16 zemalja: Porsche Centar Sarajevo je vjerovatno najmanja ekspozitura u svijetu koja je dobila kvotu za prodaju modela 911 GT2 RS, trenutno najveće zvijezde brenda ponuđene u strogo limitiranoj seriji čije količine su rezervisane za najveća i najbogatija tržišta, a podrška se vidi i kroz team koji je stigao iz Porsche Driving centra. Iz centrale su ovom prilikom stigli Paul Robinson, šef cijelog Driving programa za CEE i Andre D'Cruze, možemo slobodno reći vozačka zvijezda koju obilato angažuju proizvođači poput Porschea ili recimo McLarena. Sa Paulom smo pričali o vožnji Porschea na stazi i cesti, pa smo tako iskoristili priliku da ga pitamo kako nakon pređenih skoro hiljadu kilometara po BiH cestama ocjenjuje kompatibilnost Porsche modela sa infrastrukturom.

Prvo nas je iznenadio sa tvrdnjom da naše ceste uopšte nisu ostavile loš dojam na njega, čak se pomalo čudi na šta se toliko žalimo jer njegova iskustva fabričkog testnog vozača poznaju daleko lošije puteve u svim dijelovima Evrope, uključujući Zapadnu Evropu. Nedostatak autoputeva ne vidi kao problem, jer tvrdi da Porsche modeli najveću razliku u ponašanju na cesti u odnosu na ostale premium proizvođače ostvaruju upravo na cestama poput naših magistralnih, i da je pored neizbježnih SUV modela koji su sasvim logičan izbor za BiH zbog klimatskih i geografskih uslova, naša zemlja itekako dobra scenografija za 718 i 911 modele. Da iznenađenje bude veće, Paul kaže da za kupce u BiH bi u pravilu dodatno preporučio kupovinu S, jer upravo ono što S modeli nude dodatno doprinosi njihovom dodatnom učinku na našim cestama, i sve to je argumentima obrazložio. Vjerujemo da 20 godina iskustva, gdje svaka godina označava najmanje 300 dana za volanom nekog od Porschea, u svim mogućim i nemogućim uslovima, Paulovu ocjenu neizmjerno kredibilnom.

Sa Adreom smo također pričali o autima, ali ne toliko o vožnji koliko o TV emisijama, njihovoj produkciji, snimanju, dogodovštinama. O čemu drugom sa The Stigom nego o tome...

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.

Oglasi