Porsche Road Tour Bosna i Hercegovina 2021

Ovogodišnji Porsche Experience je bio mjesto susreta sa starim prijateljima

Ako se interesujete za automobilizam, vjerovatno ste se barem jednom zapitali zašto je Porsche tako sveprisutan na tržištu BiH, gdje uprkos uskom profilu modela koje nudi u ukupnim brojevima zauzima veliki tržišni udjel, pogotovo u poređenju sa drugim premium proizvođačima?

Porsche Road Tour Bosna i Hercegovina 2021

Dolazak na redovni godišnji Road Tour BiH, specifični marketinški događaj u organizaciji Porsche Centar Sarajevo i Porsche BiH, uz sjajnu podršku regionalne centrale Porsche CEE koja pokriva prostor od Češke i Poljske do Rusije i Turske, kao dio globalnog Porsche Experience programa nudi odgovor: sve više podsjeća na susret starih prijatelja nego na uobičajenu marketing aktivnost.
Jer upravo je taj prijateljski odnos ono što obilježava prisustvo legendarnog Njemačkog proizvođača na našem tržištu od prvog dana: direktni i neposredni kontakt Porsche Centar sa svojim kupcima, njihovim familijama i prijateljima, sa novinarima, i najvažnije od svega, i sa svim zainteresiranim automobilskim entuzijastima. U posljednjih nekoliko godina, predvođeni brand managerom Porschea u našoj zemlji Arminom Mulovićem, ovi događaji znače i susret starih prijatelja. Jer kako drugačije smatrati sada već tradicionalan događaj, koji se ponavlja iz godine u godinu, uvijek na neki drugačiji način, a u kojem Armin i njegov tim uspijevaju naći i vrijeme i mjesto i za već postojeće kupce, i za one koji tek to trebaju postati, ali i za nas novinare i vas, ljubitelje automobila koji ako ništa drugo, mogu na tih par sekundi uživati u besprijekornoj koloni Porschea svih vrsta i svih boja, koju ste upravo susreli negdje na nekoj cesti u BiH. Porsche je prije nekoliko godina promovisao svoje Experience program kao prije svega dodatni sadržaj za vlasnike njihovih sporskih modela, a Armin je otišao korak dalje, učinio je program platformom za neposredni kontakt sa Porsche modelima, pa je tako zadnjih godina upravo kroz Road Tour Bosna i Hercegovina doslovno na stotine novinara, ljubitelja i potencijalnih kupaca bilo u prilici provozati desetine različitih modela, uključujući i one top verzije koje su rijetka zvijerka na svim putevima.


Tako je bilo i ove godine, tri dana u oktobru se konvoj kretao cestama Bosne i Hercegovine, prvo kroz dane namijenjene potencijalnim kupcima, a zadnjeg dana i kroz posebni dan za nas predstavnike medija. Nakon pandemijske pauze lani, dolazak na Road Tour 2021 je bio susret sa prijateljima, počevši od instruktorskog dvojca Porsche CEE koji su zaduženi za vozački program, preko tima Porsche Centra Sarajevo, pa do pripadnika policijskih agencija koji odrađuju svoj posao kada je iznimno vrijedan konvoj u pitanju. Ako niste upoznali Armina Mulovića, ostajete uskraćeni za sjajno poznanstvo čovjeka koji je vođen ogromnim entuzijazmom prema autima koje prodaje, energijom da svaki djelić svog vremena provede razgovarajući sa svima onima koji vole Porsche, bilo da su kupci ili samo ljubitelji, čime je izgradio svoj status u tolikoj mjeri da već godinama kolonu na Road Tour čine najreprezentativniji modeli u gami, pa smo ove godine tako vozili 911 992 Turbo S, Taycan Turbo S i Panamera Turbo S e-Hybrid, od čije se vrijednosti vrlo lako zavrti u glavi.


Porsche je potpuno opredijeljen tržištu u našoj zemlji, gdje bez obzira na mali broj prodanih vozila u odnosu na globalne brojeva, BiH ima posebni status jer se jako cijeni udjel brenda u ukupnom tržištu, a čini se da je i naše tržište čvrsto vezano za Porsche: u 2021. je nastavljeno stabilno poslovanje, skoro 100 primjeraka će dobiti svoje vlasnike ove godine, a da su raspoložive kvote bile veće, vjerovatno bi barem 10-ak auta više stiglo na naše ceste. Da rad sa kupcima daje rezultate, govori i to da se 911 sa preko jedne trećine udjela od prodatih primjeraka sjajno nosi sa SUV i limuzinskom gamom, i da u BiH ima svoju bazu entuzijasta koji ga vole zbog sportskih verzija. Istovremeno, baza vlasnika se stalno povećava, pa premda u Porsche Centru Sarajevo u svojoj evidenciji imaju preko 900 kupaca, i ove 2021. većina kupaca su potpuno novi, raniji kupci drugih automobilskih brendova.
U Porscheu znaju, njihove aute najbolje prodaje sam auto, jer dok se savršenog jesenjeg sunčanog dana vozite negdje magistralnom cestom kroz BiH u novom tehnološkom čudu, modelu Taycan Turbo S, u kojem premda je riječ o potpuno električnom vozilu sve tako dobro izgleda kao da je riječ o modelu 911, uključujući i način na koji prenosi informacije sa ceste, nemate dileme da li biste taj auto željeli kupiti. Sa druge strane, pogledi, osmjesi i reakcije sviju na prolazak konvoja Porsche Road Toura jasno govori koliko ljudi vole vidjeti Porsche auta.
Zato, ostali premium brendovi ima još mnogo toga da uče od Porschea.