Poznati napitak ulazi u Formulu 1: Ugovor potpisan na četiri godine
Start VN Monaka (EPA)

Sve veća konkurencija

Poznati napitak ulazi u Formulu 1: Ugovor potpisan na četiri godine

Edah Hasanspahić

U jubilarnoj, 75. sezoni postojanja, Formula 1 najavila je novo globalno partnerstvo koje će trajati sve do kraja 2030. godine.

Riječ je o saradnji s jednim od najpoznatijih svjetskih brendova – PepsiCo.

Prema zvaničnom saopštenju, u narednim sezonama prisustvo PepsiCo proizvoda u F1 biće znatno uvećano.

Tri ključna proizvoda ovog giganta biće dio sporta: Sting Energy, Gatorade i Doritos.

Sting Energy preuzima titulu "zvaničnog energetskog pića Formule 1".

Gatorade postaje zvanični partner F1 Sprint trka – posebnog formata koji je sve zastupljeniji u kalendaru.

Oglasi

Doritos, pak, dobija zanimljivu ulogu – postaje "zvanični slani snack partner" Formule 1.

Partnerstvo je predstavljeno s velikim entuzijazmom s obje strane.

"Dan kada slavimo partnerstvo između dva kultna i istorijska globalna brenda", poručio je izvršni direktor Formule 1, Stefano Domenicali.

"To je blistava unija koja spaja tradiciju i inovaciju, donoseći uzbuđenje, zabavu i nezaboravna iskustva našim fanovima i kupcima širom svijeta."

Prema njegovim riječima, PepsiCo će iskoristiti jedinstveni potencijal Formule 1 kao globalne platforme kako bi se povezao s novom publikom.

Oglasi

Istovremeno, Formula 1 će profitirati kroz energiju i prepoznatljive proizvode koje PepsiCo donosi.

"PepsiCo ima dugu historiju kreativnosti i umijeće da slavi posebne trenutke u životu, zbog čega je idealan partner s kojim ćemo dijeliti nezaboravne trenutke tokom zajedničkog puta", zaključio je Domenicali.

Ovim partnerstvom Formula 1 nastavlja svoj trend povezivanja s vodećim svjetskim brendovima, podižući marketinške i promotivne standarde na još viši nivo.

S obzirom na dugoročnu prirodu ugovora, navijači mogu očekivati sve više sadržaja i aktivacija vezanih za PepsiCo na stazama širom svijeta.

Od klasičnog snacka do pića koja osiguravaju energiju za takmičenje – Formula 1 i PepsiCo zajedno grade novi brendovski identitet.

U periodu kada se F1 konstantno širi na nova tržišta i publiku, ovakve saradnje postaju ključne za održavanje globalnog uticaja.

PepsiCo, s bogatim iskustvom u sportskom marketingu, unosi dodatnu svježinu u već spektakularni svijet Formule 1.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.

Oglasi