
Šef Haasa upozorio
Promjene formata trka mogle bi biti opasne za Formulu 1
Stefano Domenicali najavio je moguće izmjene u F1 vikendu. Jedna od ideja je uvođenje trka s obrnutim poretkom. Međutim, Haasov šef Ayao Komatsu oštro je protiv takvog pravca.
Prvi čovjek Formule 1, u posljednjim istupima nagovijestio je da bi se u budućnosti mogli uvesti novi elementi u format trkaćeg vikenda.
Među idejama koje su isplivale nalazi se i uvođenje trka s obrnutim poretkom startne pozicije.
To bi bila jedna od najdrastičnijih promjena u historiji Formule 1.
Za tim poput Haasa takav format mogao bi donijeti određene koristi jer se ne nalazi u vrhu poretka.
Ipak, njihov šef Ayao Komatsu smatra da bi to bio pogrešan potez.
Oglasi
"Iskreno, nisam fan obrnutih startnih poredaka," rekao je Komatsu.
"Ne mislim da je to DNK Formule 1. Ne radimo balans performansi."
"Jednom kada F1 krene u tom pravcu, to bi moglo biti poprilično opasno. Ali to je samo moje mišljenje."
Komatsu je naglasio da Formulu 1 treba zadržati u njenim izvornim okvirima.
Domenicali je ranije istakao i ideju o skraćivanju dužine trka.
Oglasi
Razlog za to vidi u navikama mlađih generacija koje, prema njemu, imaju kraću pažnju za praćenje sportskih događaja.
Trenutno, sve F1 trke voze se na 300 kilometara, osim Monaka koji je specifičan sa 360 kilometara.
Komatsu je i ovu ideju odbacio kao lošu za sport.
"Mislim da je 300 kilometara dio DNK Formule 1," kazao je.
"Imamo sprint trke od 100 kilometara i to je uredu."
Oglasi
"Nedjeljna trka, ako je strategija s gumama postavljena kako treba, idealno je da imamo borbu dvije naspram tri promjene guma, i onda sama staza. Sve dok imamo dovoljno razlike u gumama da se može preticati."
Kao primjer je izdvojio trku u Bahreinu.
"Tamo, kada imate tri zaustavljanja naspram dva, akcija se dešava svuda, tokom cijelih 300 kilometara," pojasnio je.
"Mislim da je to zapravo jako zanimljivo. Ali naravno, ako imate dosadnu trku s jednom promjenom guma, svi stanu u 15. krugu i ništa se drugo ne desi."
"Za mene, dok god imamo dobro riješenu situaciju s gumama, DNK F1 je upravo ta trka od 300 kilometara," zaključio je Japanac.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.