
Drama u posljednjem krugu
Sainz o Hamiltonovoj odbrani: "Ako se držimo pravila, to se ne smije raditi"
Carlos Sainz i Lewis Hamilton u centru pažnje nakon incidenta u posljednjem krugu VN Miamija. Španski vozač smatra da je sedmerostruki prvak pretjerao s manevrom, iako suci nisu dijelili kazne.
Carlos Sainz nije krio nezadovoljstvo ponašanjem Lewisa Hamiltona u finišu Velike nagrade Miamija, kada je u posljednjem krugu došlo do kontakta dvojice vozača.
Hamilton je tada već imao probleme s istrošenim srednje tvrdim gumama, dok je Sainz pokušavao iskoristiti priliku u posljednjoj zoni kočenja.
Vozač Williamsa je krenuo u kasno kočenje u zavoj broj 17, ali ga je Hamilton agresivno zatvorio, što je dovelo do kontakta.
Iako suci nisu dodijelili nikakve kazne, incident je zabilježen i detaljno analiziran.
U obrazloženju suci navode: "Bolid 55 pokušao je preticanje s unutrašnje strane bolida 44 u zavoju 17, te su oba bolida ostvarila kontakt na vrhu zavoja. Sudije zaključuju da su oba vozača doprinijela incidentu jer bolid 55 nije bio u poziciji da ima pravo na trkaću liniju, dok je bolid 44 skrenuo u zavoj ranije nego uobičajeno, čime je uticao na pokušaj preticanja bolida 55. Nijedan vozač nije pretežno kriv, pa se ne poduzimaju daljnje mjere.“
Oglasi
Sainz, ipak, smatra da Hamilton nije postupio u skladu s pravilima: "Ne, mislim da je radio ono najbolje što je mogao da se brani. Pokušao sam u posljednjem zavoju, a on je skrenuo čim me vidio. To je dovelo do kontakta, što je prilično tipično, iskreno. Ali, ako se tačno pridržavaš pravilnika, on nije smio toliko da se pomjeri. No, u posljednjem krugu, tako to ide."
Sainz je, osim toga, otkrio i tehničke probleme koji su ga mučili tokom trke.
Iako je startao dobro, već u ranoj fazi trke zadobio je oštećenje bolida nakon kontakta s Alexom Albonom, što mu je znatno otežalo dalji tempo.
"Prvo, zbog nekih operativnih grešaka tokom vikenda, morali smo startati na korištenim gumama iz kvalifikacija, dok su svi oko mene imali nove. Znao sam da ćemo zbog toga već biti u zaostatku – gubili smo nekoliko desetinki po krugu."
Dodao je i da je nakon kontakta s Albonom, iako ga je uspio preteći, tim odlučio da se zamrznu pozicije, ali da nije siguran je li Albon to shvatio jer ga je ponovo pretekao.
Oglasi
Tokom prvog stinta pokušavao je zadržati priključak, uprkos starim gumama i oštećenju bolida, što je bilo posebno teško u borbi s Charlesom Leclercom.
Sainz je ušao u boks među prvima, nakon čega je uslijedila Virtuelna sigurnosna vozila (VSC), što je ostalim vozačima omogućilo da obave praktično besplatna zaustavljanja.
"To me dodatno stavilo pod pritisak. Imao sam nekoliko lijepih borbi s Ferrarijima, ali s oštećenim bolidom nisam mogao držati priključak u prvom sektoru, a to je presudno za napad. Ipak, na tvrdim gumama tempo nije bio loš, s obzirom na štetu i ranu zamjenu."
Zaključio je da se u Miamiju jednostavno previše toga desilo, a da je najviše frustracija izazvao osjećaj da mu je tempo bio ograničen faktorima van njegove kontrole.
"Previše stvari danas. Borio sam se koliko sam mogao, ali nije bilo dovoljno."
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.