
Borba za titulu
Tim iz Wokinga postavio jasan uslov prije nego što odluči kome će dati prednost
Šef McLarena Andrea Stella donio je odluku kada će neki vozač dobiti prednost.
Sezona Formule 1 ulazi u dramatičnu završnicu, a borba za naslov se dodatno zahuktala nakon posljednje pobjede Maxa Verstappena na Velikoj nagradi Sjedinjenih Američkih Država.
Do kraja prvenstva ostalo je pet trka i dvije sprint utrke, a Verstappen zaostaje samo 40 bodova za vodećim Oscarom Piastrijem.
Australac i dalje drži sudbinu u svojim rukama, jer bi mu, uz niz završetaka na drugom mjestu iza Verstappena, titula i dalje pripala.
Ipak, momentum je trenutno na strani trostrukog svjetskog prvaka.
Piastrijeva forma u posljednjim utrkama je oslabila, dok je Lando Norris uspio da mu priđe na samo 14 bodova u ukupnom poretku.
Oglasi
Pred nadolazeću utrku u Mexico Cityju, situacija u McLarenu postaje sve napetija.
Šef tima Andrea Stella jasno je stavio do znanja da neće uvoditi timske naredbe dok oba vozača imaju šansu za naslov.
"Činjenica da imamo još pet trka i dvije sprint utrke znači da i dalje možemo povećati prednost u odnosu na Maxa, tako ja gledam na stvari", rekao je Stella novinarima u Austinu.
"Imamo staze koje odgovaraju našem bolidu i vjerujem da iz njega možemo izvući još više. Do neke mjere, i vozači su svjesni da su u prethodnim trkama mogli uraditi bolji posao."
Dodao je da McLaren naredne trke vidi kao priliku da poveća razliku, a ne da smanjuje ambicije.
Oglasi
"Dakle, odluka o favorizovanju jednog vozača biće vođena isključivo matematikom", naglasio je Stella.
Podsjetio je i na ranije primjere iz istorije Formule 1.
"Već smo govorili o iskustvu. Mogu se sjetiti sezona poput 2007. i 2010, kada je treći vozač u ukupnom poretku na kraju osvojio titulu. Zato mi nećemo zatvarati vrata nikome, osim ako ih matematika ne zatvori."
McLaren, međutim, u posljednje vrijeme prolazi kroz blagi pad forme.
Nakon Italije, tim iz Wokinga nije uspio pronaći ritam koji ih je ranije držao u vrhu.
Oglasi
Isprva se smatralo da staze poput Monze i Bakua jednostavno nisu odgovarale njihovom paketu, s obzirom na konfiguraciju s malim downforceom i potrebom za visokom brzinom.
Zatim je u Singapuru briljirao George Russell, koji je trijumfovao ispred Verstappena.
Na stazi COTA, gdje se očekivalo da McLaren ponovo bude vrlo konkurentan, Verstappen je ipak bio ravnopravan s Norrisom.
Norrisova trka bila je kompromitovana jer je veći dio utrke proveo iza Ferrarijevog Charlesa Leclerca.
Prema Stelli, upravo ga je ta situacija spriječila da napadne Verstappena.
"Kada nešto kažem, to mislim ozbiljno. To dolazi iz iskustva, iz razumijevanja trendova i karakteristika staza koje smo imali od Bakua nadalje", objasnio je Stella.
"Za mene tu nema misterije. Znamo da kada Max ima materijal za pobjedu, on postaje vrlo ozbiljan kandidat za pobjedu."
Stella je zaključio da Verstappenova forma ne mijenja McLarenov pristup.
"To ne mijenja naše razumijevanje situacije, niti ono što radimo. Samo moramo nastaviti maksimizirati performanse i nastaviti vikende odrađivati besprijekorno."
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.