Velika dilema oko budućnosti Yukija Tsunode: Red Bull već odlučio?
Yuki Tsunoda (EPA)

Bomba iz svijeta Formule 1

Velika dilema oko budućnosti Yukija Tsunode: Red Bull već odlučio?

Edah Hasanspahić

Japanski vozač Yuki Tsunoda odvozio je vikend iz snova u Bakuu, ali to možda neće biti dovoljno da zadrži mjesto u Red Bullu. Iskusni F1 insajder otkriva da je favorit za partnera Maxa Verstappena u 2026. godini već poznat.

Sky Sports F1 pitlane reporter Ted Kravitz podijelio je najnovije informacije o budućnosti Yukija Tsunode.

Prema njegovim saznanjima, japanski vozač vozi kako bi zadržao svoje mjesto unutar Red Bull programa, ali ne nužno i u glavnom timu.

Kravitz vjeruje da će Red Bull za 2026. sezonu pružiti priliku mladom Isacku Hadjaru.

Francuski talent impresionirao je u svojoj debitantskoj sezoni, osvojio prvo F1 postolje i pokazao bolju formu od Tsunode i njegovog kolege iz Racing Bullsa, Liama Lawsona.

Tsunoda je u Azerbejdžanu doživio pravi 'proboj'.

Oglasi

Kvalifikovao se i završio na šestom mjestu, što mu je najbolji rezultat otkako je postao dio Red Bull porodice.

Ipak, čini se da ni taj uspjeh neće promijeniti odluku čelnika tima.

"Mislimo da je odluka već donesena kada je riječ o tome da će Isack Hadjar biti timski kolega Maxa Verstappena sljedeće godine. Ono što je dobro jeste da Yuki zapravo vozi kako bi uopšte ostao u Red Bullovom vozačkom programu," rekao je Kravitz za podcast The F1 Show.

On je dodao da je Laurent Mekies već u Monzi naglasio kako postoji dovoljno vremena da se procijeni može li Yuki ponovo redovno osvajati bodove ili je trenutak da mu se nađe drugi tim i u prvi plan gurne Arvid Lindblad.

Posebno je istakao važnost petka u Bakuu kada je Tsunoda testirao novu postavku bolida i pronašao pravi balans na dužim stintovima.

Oglasi

Sljedeći pravi ispit biće utrka u Singapuru gdje su gume pod većim opterećenjem, a upravo je to segment s kojim se Yuki mučio u prošlosti.

"Singapur će pokazati je li Yuki zaista riješio svoje probleme s gumama na dužim dionicama. Ali, što je ključno, uspio je na kraćim dionicama. Bio je šesti u kvalifikacijama i to ga je postavilo tamo gdje je završio u trci. Svaka čast Yuki Tsunoda, dobrodošao nazad Yuki Tsunoda," dodao je Kravitz.

Kada je u pitanju njegova budućnost u Red Bullu, Kravitz smatra da bi Tsunoda mogao ostati dio sistema, ali najvjerovatnije u sestrinskom timu Racing Bulls.

"Da li je Yuki Red Bullov vozač ili Hondin vozač? To je pitanje," zapitao se Kravitz.

"Christian Horner i Helmut Marko su uvijek smatrali da je Yuki vezan za Hondu, dok je Yuki govorio: 'Ne, ne, ja sam Red Bull vozač. U redu, imam veze s Hondom, ali sam onoliko Red Bull koliko vi želite da budem'."

Prema njegovim riječima, odluka zavisi od mišljenja Laurenta Mekiesa, Helmuta Marka i Alana Permanea, a postoji i opcija da Tsunoda dobije treću vozačku ulogu u Aston Martin-Hondi naredne godine.

"Možda je to put kojim on želi ići. Da li želi ostati u Hondinoj porodici, a ne nužno unutar Red Bulla," rekao je Kravitz.

On je istakao da bi lično odabrao dvojac Verstappen–Hadjar za Red Bull, dok bi Tsunodi predvidio povratak u Racing Bulls.

"Mislim da će Yuki imati snažan kraj sezone i da će Racing Bulls vjerovatno pomisliti: 'Znate šta, ne znamo gdje ćemo završiti u poretku konstruktora'. Ipak će biti iza Williamsa i žele da ih prestignu, pa hajde da vratimo Yukija ako ponovo osvaja bodove. Biće to Lawson-Tsunoda u Racing Bullsima," zaključio je Kravitz.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.

Oglasi

Najnovije vijesti