Atmosfera Brazila u dvorani Mirza Delibašić

Počela izložba FIFA Trofeja SP-a

Atmosfera Brazila u dvorani Mirza Delibašić

Edmir Škorić

Izložba FIFA Trofeja Svjetskog nogometnog prventsva u organizaciji kompanije Coca-Cola, otvorena je za javnost danas u 13 sati u dvorani “Mirza Delibašić“.

Nakon što je Trofej jučer u specijalno uređenom avionu stigao u Sarajevo, u prvim satima od otvorenja izložbe za javnost nekoliko hiljada radoznalih posjetitelja je vidjelo Trofej i ponijelo sa sobom fotografiju sa trofejem kao trajnu uspomenu na ovaj događaj.

"Iznimno nam je drago što je Trofej nakon dugotrajnih priprema konačno stigao u Sarajevo. Oduševljeni smo interesovanjem Sarajlija i sigurni smo da ćemo se lijepo družiti u ova dva dana", navela je Ana Kljaić Balenović, direktorica odnosa s javnošću i komunikacija za Hrvatsku i BiH Coca-Cole Adria te dodala da će izložba danas trajati do 21 sat, dok će sutra svi zainteresovani Trofej moći vidjeti u periodu od 9 sati do 21 sat.

Brazilski ambijent posjetitelji su osjetili već na platou Skenderije, gdje im je dobrodošlicu zaželjela maskota Svjetskog nogometnog prvenstva u Brazilu, pasanac Fuleco. Pored toga nekoliko brazilskih trikova pokazali su i vješti žongleri, a ugođaj je upotpunila brazilska samba Sarajevo Drum Orchestra.

Ljubitelji fudbala bez obzira na spol i godine zabavljali su se inovativnim igrama u interaktivnoj zoni te pogledali 3D film u hologram sobi. Posebnu pažnju posjetilaca privukao je mega navijački transparent koji putuje u Brazil, a na koji su imali priliku da se potpišu, kao i da se fotografiraju na foto-zidu naših Zmajeva kao 12. igrač. Ljubitelji novih tehnologija svoje umijeće su mogli testirati na uređajima koji tek trebaju doći na bh. tržište zahvaljujući partneru projekta kompaniji SONY.

"Pored konzola PlayStation 4, omogućili smo testiranje najnovijih smartphone uređaja Xperia i laptopa Vaio. Kako bismo dio energije i atmosfere sa fudbalskih terena donijeli u Skenderiju ustupili smo najnovije SONY BRAVIA televizore, putem kojih su prikazani najznačajniji historijski trenuci s prethodnih Svjetskih fudbalskih prvenstava, a tom smo prilikom ujedno i najavili novi BRAVIA asortiman koji će se uskoro pojaviti i na našem tržištu", rekao je Enis Šoškić, menadžer prodaje kompanije SONY za BiH, nekrijući zadovoljstvo što je SONY dio ovog događaja.

Na dosad najdužoj turneji koja je počela 12. jula 2013. u Rio de Janeiru, Trofej će u devet mjeseci prijeći više od 150 000 kilometara te obići 90 država na šest kontinenata, uključujući i 53 države koje, poput Bosne i Hercegovine, nikad nisu imale priliku ugostiti FIFA-in trofej. Posebno dizajnirani avion kojim je ovaj najpoznatiji simbol fudbala jučer stigao u Bosnu i Hercegovinu u nedjelju nastavlja svoje putovanje prema Francuskoj.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.