Rekord po posjećenosti

Rekord Mundijala u SAD-u 1994. teško da će ikada biti srušen

Dvadeseti Mundijal u historiji fudbala igrat će se u kolijevci fudbala, Brazilu. Brazil je već jedne prilike imao ulogu domaćina, a osim zemlje kafe i karnevala domaćini završnih turnira bili su još Urugvaj, Italija, Francuska, Švicarska, Švedska, Čile, Engleska, Meksiko, Njemačka, Argentina, Španija, Japan i Južna Koreja, te Južnoafrička republika.

Od svih najbrojanih zemalja samo u SAD-u fudbal nije sport broj jedan, ali je upravo Svjetsko prvenstvo u Americi 1994. godine najposjećenije Svjetsko prvenstvo do sad. Smotru u SAD-u posmatralo je 3,58 miliona gledalaca, ili prosječno 69.000 gledalaca po utakmici.

U Americi nijedan od devet stadiona nije primao manje od 53 hiljade gledalaca, dok su primjera radi samo dva od deset stadiona u Francuskoj četiri godine kasnije primala više od 53 hiljade.

Na drugom mjestu po posjećenosti je Svjetsko prvenstvo u Njemačkoj 2006., kojeg je ukupno pratilo 3,359.439 gledalaca ili u prosjeku 52,491 po utakmici, dok je u novijoj historiji najmanja posjeta bila na Svjetskom prvenstvu 2002. u Japanu i Južnoj Koreji (42,269).

Potražite više informacija na temu Svjetsko prvenstvo:

Prosječna posjećenost:

Urugvaj 1930 24,139
Italija 1934 21,059
Francuska 1938 26,833
Brazil 1950 47,432
Švicarska 1954 34,212
Švedska 1958 26,274
Čile 1962 28,096
Engleska 1966 51,094
Meksiko 1970 50,127
Njemačka 1974 46,685
Argentina 1978 40,688
Španija 1982 40,572
Meksiko 1986 46,020
Italija 1990 48,391
SAD 1994 68,991
Francuska 1998 43,517
Japan i Koreja 42,269
Njemačka 2006 52,491
Južna Afrika 2010 49,670

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.