Biće panike pred TV ekranima
Zašto će milioni ljudi propustiti osam sekundi finala Lige prvaka?
Sutrašnji dan već mjesecima očekuju milioni ljubitelja najvažnije sporedne stvari na svijetu. Naime, sutra će u finalu Lige prvaka snage odmjeriti Real Madrid i Liverpool.
Finale Lige prvaka je, dakle, konačno pred nama i ostalo je još samo da se svi udobno smjeste ispred TV ekrana i uživaju u predstavi moćnih Kraljeva i Kloppove napadačke mašinerije.
Sigurno je najveći strah svakog istinskog ljubitelja fudbala da će u "tragičnom" spletu okolnosti ostati bez prenosa sa Olimpijskog stadion u Kijevu, a upravo će se to desiti gedateljima u Velikoj Britaniji - barem na osam sekundi.
Možemo samo zamisliti kakva će panika nastati pred TV prijemnicima kada isti "zakažu". Međutim, to će sve biti samo marketinški trik Samsunga.
Keep an eye out for the latest Samsung TV advert. You may think your current TV is faulty or broken! but don't fear its Samsung doing their marketing thing! We are of course only too happy to upgrade your TV to one of the latest Samsung QLED Tv's....for a small fee,in store now pic.twitter.com/s9KimKESQG
— Michael R Peters (@MichaelRPeters1) May 24, 2018
Naime, svi koji budu gledali prenos susreta na Samsungovim pametnim televizijama će ostati bez slike na osam sekundi. Riječ je o zanimljivoj reklamnoj kampanji kojom Samsung želi promovisati svoju novu QLED tehnologiji i "ambijent" mod koji će na ekrane "postavljati" različite screensavere.
Tako će se na oko osam miliona TV prijemnika tokom prenosa pojaviti smetnje, a potom će ekran potpuno "pocrniti" i zvuk utihnuti.
Kakva će panika uhvatiti sve koji ne budu svjesni da se radi o "triku" i koji pomisle da im se TV pokvario u momentu odigravanja najveće utakmice sezone možemo samo zamisliti. Ipak, sve će biti u redu samo osam sekundi kasnije.
"Ova jedinstvena marketinška kampanja je osmišljena kako bi našu poruku prenijela na što dramatičniji način, tako što će isključiti TV prijemnike i podsjetiti javnost da su televizori u 90% vremena samo dosadni crni ekrani", pojasnila je direktorica marketinga Samsunsa za VB i Irsku Rebbeca Hirst.
Promo
Regionalni lider kontinuirano uz smotru svjetskih plivača
Banjaluka na svjetskoj plivačkoj mapi – Mozzart podržao Međunarodni miting „22. april“
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.