Legenda čiju je karijeru obilježio kardinalan kiks svoj mir pronašla je daleko od fudbala

Bavi se ribolovom

E. Ganibegović

David Seaman, legendarni golman Engleske i Arsenala, nakon fudbalske karijere nije postao trener ili agent kao mnogi njegovi saigrači.

Naime, danas ovaj 58-godišnjak uživa u ribolovu.

Ljubitelji fudbala s prijelaza stoljeća jako se dobro sjećaju Davida Seamana. Golman s karakterističnom dugom kosom i elegantnim brkovima 13 je godina bio čuvar Arsenalove mreže. S ovim klubom je tri puta osvojio prvenstvo Engleske, te četiri puta FA Cup, te Kup pobjednika kupova.

Seaman je također četrnaest godina predstavljao Englesku. Debitovao je 16.novembra 1988. u utakmici protiv Saudijske Arabije koja je završila neriješenim rezultatom 1:1. Bio je glavni golman Engleske na Evropskom prvenstvu 1996. godine, gdje su uspjeli osvojiti bronzanu medalju. Također je sudjelovao na EP 2000. godine kao i na Svjetskim prvenstvima 1998. i 2002. godine.

S ovog posljednjeg turnira najviše je ostao upamćen upravo David Seaman. Iskusni golman na svom posljednjem velikom turniru u karijeri doživio je spektakularan kiks.

U četvrtfinalnom dvoboju protiv Brazila Ronaldinho ga je lobovao s udaljenosti od 35 metara. Brazilci su na kraju pobijedili 2-1 i prošli dalje kako bi konačno osvojili naslov. Seaman je, pak, kasnije odigrao samo dvije utakmice za reprezentaciju i završio međunarodnu karijeru.

Oglasi

U konačnici, legendarni golman se povukao nakon sezone 2003./2004., koju je proveo u Manchester Cityju. Nije krenuo putem mnogih kolega iz Arsenala, poput Tonyja Adamsa, Patricka Vieire, Dennisa Bergkampa ili Thierryja Henryja, koji su se s boljim ili lošijim rezultatima prihvatili trenerskog posla.

Kako se ispostavilo, David Seaman danas većinu svog vremena provodi pecajući.

Ovaj 58-godišnjak od mladosti je veliki zaljubljenik u ribolov. Seaman sudjeluje na brojnim takmičenjima, a partner je i britanske trgovine Fishing Republic. U razgovoru za web stranicu te trgovine otkrio je kako je započela njegova avantura s ovim sportom.

"Sjećam se da sam išao na pecanje s nekoliko tatinih prijatelja koji su u nedjelju imali takmičenja. Nisam imao pojma što radim. Dali su mi ovaj štap za pecanje i samo sam ga držao za rub. Odjednom je plovak pao u vodu i nisam znao što da radim. Samo sam ga uperio u ribu i ona se otkačila. Bilo je to moje prvo ribolovno iskustvo", prisjeća se Seaman.

Oglasi

"Kad sam bio u Birmingham Cityju imao sam oko 22 godine i puno sam igrao golf. No, napuštao sam golf igralište pod stresom, pa mi je trebalo nešto za opuštanje i onda sam ponovo krenuo u ribolov. Sjećam se da sam ulovio šarana od dva kilograma i pomislio da je ogroman. Od tog trenutka samo sam htio hvatati sve veće primjerke", dodaje.

David Seaman također smatra da je ribolov odličan hobi za profesionalne fudbalere. Pomaže u oslobađanju od stresa koji stalno prati igrače koji igraju na najvišoj razini. S njim je to bio slučaj. Uz to, strast prema ribolovu omogućila mu je da se nađe nakon završetka karijere, kada mnogi igrači ne znaju šta bi sa sobom. Seaman vjeruje da je ribolov terapeutski.

"Ribolov je pomogao u borbi protiv fudbalskog stresa. Sada uvijek govorim ljudima, čak i kada sam u Arsenalu kao trener/mentor, da moraju raditi nešto osim fudbala kako bi odvratili misli od toga. Ribolov mi je definitivno pomogao otkako sam otišao u penziju"

"Znate kako je ovih dana kada se tako ističe bit mentalnog zdravlja. Izvrsna je stvar otići u ribolov i samo se opustiti. Ništa nije bolje od ribolova i volio bih da se više pažnje posvećuje tome da je ribolov terapeutski", zaključio je.

Seaman ipak nije totalno odustao od fudbala. Često ga možemo vidjeti u Engleskoj kako igra egzibicione i humanitarne utakmice.

Top Komentari

hake
Gospodin! Uživa za sve pare.
1 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.