Navijači Chelseaja su čini se jako uzbuđeni zbog očekivanog povratka Josea Mourinha na Stamford Bridge, a atmosfera lagano dolazi do usijanja.
Tako se u Zapadnom Londonu pojavio billboard sa velikom fotografijom portugalskog stručnjaka u majici Chelseaja, sa ispisanim "The2ndComing" ili na našem "Drugi dolazak".
Ipak, ubrzo se ispostavilo da se radilo o marketinškoj kampanji firme koja je vlasnik LED reklamnih ekrana, čija je kampanja više nego uspješno prošla kod navijača Plavaca kojima je još odavno najveća želja povratak Posebnog.
"Ako bi me Mourinho zovnuo na telefon i rekao mi da sklonim to, odmah bi to i uradio", kroz smijeh je prokomentarisao Sam Dayeh, čovjek koji stoji iza ove zanimljive kampanje.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.