Peugeot priključni hibridi

Peugeot priključni hibridi

M. Šljivak
Teme:

U želji marke Peugeot da svaki novo lansirani model prati električna izvedba, novi Peugeot 508 HYBRID i 508 SW HYBRID uspješno su prošli certifikacijske testove prema novom WLTP protokolu ispitivanja s impresivnim rezultatima:

508 HYBRID: 29 g(1) CO₂/km (1,3 l/100 km) i min. 54 km(2) dometa u 100 % električnom načinu rada.

508 SW HYBRID: 30 g(3) CO₂/km (1,3 l/100 km) i min. 52 km(4) dometa u 100 % električnom načinu rada.

Time što je u svoju ponudu uključio novi PRIKLJUČNI HIBRIDNI motor snage 225 KS/165 kW i CO₂ emisijama na nivou najboljih na tržištu hibridnih vozila, PEUGEOT je dodatno ojačao svoju strategiju za električni pogon s dinamičko učinkovitim vozilima koja osiguravaju nesmetan energetski prijelaz.

Ovom ponudom Peugeot je uspio izjednačiti ukupne troškove vlasništva i upotrebe vozila sa motorom s unutrašnjim izgaranjem s troškovima za priključne hibride.

Novi Peugeot 508 HYBRID i 508 SW HYBRID su već dostupni za naručivanje u Francuskoj, a do kraja godine počet će prodaja i u ostalim državama. Sa ovim inovativnim motorima, novi PEUGEOT 508 će učvrstiti vodeću poziciju u svom segmentu koju zauzima od početka ove godine u Francuskoj.

Vozačka iskustva obogaćena novim emocijama

Budući da su uzbudljiva vozačka iskustva usidrena u genetskom zapisu marke Peugeot, njeni novi PRIKLJUČNO HIBRIDNI motori donose obnovljene užitke u vožnji i pružaju bogat spektar novih užitaka zajedno s neusporedivom agilnošću, posebno zahvaljujući novim načinima vožnje.

Svaki način vožnje je ekskluzivan i pruža različita iskustva:
nečujna vožnja u načinu rada ZERO EMISSION na 100 % električni pogon,
uzbudljiva učinkovitost načina rada SPORT koji mobilizira potpuno sve načine energije, svestrana korisnost načina rada HYBRID, UDOBNI način rada koji spaja način HYBRID s udobnošću upravljačkog ovjesa.

Peugeot 508 HYBRID i 508 SW HYBRID: radikalna učinkovitost

Novi Peugeot 508 HYBRID i novi Peugeot 508 SW HYBRID bit će dostupni s kombinacijom motora PureTech s 180 KS (ili 132 kW) i elektromotora sa 110 KS (ili 80 kW) za maksimalno ukupnu kombiniranu snagu 225 KS (ili 165 kW) tokom pogona na prednje točkove.

Motor HYBRID koji će se ugrađivati u nove Peugeot 508 i 508 SW je usavršen kako bi pružio još više užitaka u vožnji. Troškovi njegove upotrebe optimalno su smanjeni zahvaljujući učinkovitosti koja je među najnižim na tržištu hibridnih vozila i zahvaljujući CO₂ emisijama u vrijednosti 29 grama po kilometru prema testnom postupku WLTP.

Sa Peugeot 508 HYBRID i 508 SW HYBRID troškovi vlasništva i upotrebe za motor BlueHDi 130 EAT8 izjednačili su se sa troškovima za izvedbu s priključnim hibridnim motorom (ovisno o važećem poreznom zakonodavstvu). Troškovi za poduzeća izračunani su na osnovu pretpostavke da vozilo godišnje prijeđe 30.000 kilometara, od toga 65 % u hibridnom načinu rada i 35 % u načinu rada na 100 % električni pogon. Za fizičke osobe je napravljen izračun na osnovu pretpostavke da osoba godišnje prijeđe 15.000 kilometara u omjeru 50/50 tokom vožnje u hibridnom načinu rada i 100 % električnom načinu rada.

Baterija kapacitete 11,8 kWh osigurava limuzinskoj izvedbi 54 kilometara(1) dometa u 100 % električnom načinu prema standardu WLTP, a izvedbi SW 52 kilometara(4). Na stanici Wallbox napuni se za manje od jednog sata i 45 minuta (punjač 6,6 kW je dostupan uz doplatu, 32 A).

Ugradnja pogonskog sklopa i bateroke obavljena je bez negativnog utjecaja na višeenergijsku konstrukcijsku platformu EMP2 (Efficient Modular Platform). Zapremina u unutrašnjosti ostaje nepromijenjena, a zapremina prtljažnog prostora ostaje ista kao kod izvedbi sa motorom s unutrašnjim izgaranjem (487 litara kod Peugeta 508 i 530 litara kod Peugeota 508 SW).

Ponuda će biti dostupna u cijelom svijetu sa tri nivoa opreme:

- Allure (i Allure Business) ultra opremljena ponuda za širok krug potrošača,
- GT Line za dinamičku vožnju,
- GT kao ekskluzivna izvedba visoko cjenovne klase s inovativnim presvlakama Alcantara® u sivoj Gréval koja je dostupna serijski.

Peugeot 508 HYBRID i 508 SW HYBRID predstavljaju nepobitan dokaz Peugeot vizije o neograničenoj, uzbudljivoj i sve učinkovitijoj mobilnosti. Zajedno sa Peugetom 3008 HYBRID i 3008 HYBRID4 čine cjelovit izbor priključnih hibridnih motora.

SUV Peugeot 3008 GT HYBRID4 je pridobio homologaciju prema novom testnom postupku WLTP sa 29 grama(1) CO₂/km i omogućuje 59 km(2) dometa u načinu rada na 100 % električni pogon.

Time što je Peugeotu svoju ponudu uključio SUV sa pogonom na sva četiri točka, 300 konjskih snaga (ili 220 kW) i najnižim emisijama CO₂ na tržištu hibridnih vozila, odlučno se opredijelio za energetski prijelaz koji osigurava još intenzivnije emocije.

Peugeot 3008 GT HYBRID4: Svugdje i neprestano

Sa više od 700.000 prodanih vozila od lansiranja u 2016. godini (i kao vodeći u svom segmentu u brojnim državama), uspješni SUV Peugeot 3008 s učinkovitom verzijom motora HYBRID4 ulazi u novu dimenziju i dostići snagu koju do sada još nijedan PEUGEOT iz serijske proizvodnje nije dostigao! Izvedba visoko cjenovne klase imat će u ponudi pogon na sva četiri točka i razvijat će 300 konjskih snaga (odnosno 220 kW).

To je rezultat kombinirane ugradnje motora PureTech sa 200 KS (ili 147 kW) i dva električna motora: jednog naprijed koji djeluje u povezanosti s mjenjačem e-EAT8 i razvija 110 konjskih snaga (ili 81 kW) i drugog na zadnjoj osovini koji razvija 112 konjskih snaga (ili 83 kW).

Vozilo ubrzava od 0 do 100 km/h za 5,9 sekundi ako u njemu sjedi samo vozač. Kapacitet baterije dostiže 13,2 kWh i omogućuje 59 kilometara(2) dometa u 100 % električnom pogonu prema ispitnom postupku WLTP.

Punjenje baterije je jednostavno i brzo, jer se vozilo u potpunosti napuni za jedan sat i 45 minuta kada se radi o ubrzanom punjenju pomoću stanice za punjenje Wallbox.(3)

Način 4WD omogućuje poboljšanu pogonsku snagu za vožnju po zahtjevnim cestama ili teškim terenima. Rezultat je besprijekorno prianjanje, jer bez obzira na to da li je cesta vlažna, blatna, prekrivena snijegom ili krivudava, snaga se homogeno raspoređuje među sva četiri točka vozila.

SUV Peugeot 3008 HYBRID4 nudi snagu i pogon na sva četiri točka u kombinaciji s vrijednosnim emisijama CO₂ koje su među najboljima na tržištu: 29 grama CO2(1) po kilometru prema testnom postupku WLTP.

Spajanjem učinkovite konstrukcijske platforme EMP2 (Efficient Modular Platform) i nove višetočkovne zadnje osovine, vozilo nudi visok nivo udobnosti i ujedno osigurava stimulativno ponašanje na cesti. Ugradnja zadnje osovine nije imala nikakav negativni utjecaj na zapreminu u unutrašnjosti, a zapremnina u prtljažnom prostoru iznad podne obloge također je ostala nepromijenjena.

Motor HYBRID4 je dostupan isključivo za izvedbu GT s ekskluzivnim presvlakama Alcantara u sivoj boji Gréval i u kombinaciji s dekorativnim dodacima od pravog starog hrastovog drveta „Grey Oak“. Dostupni su i najnoviji napredni sistemi za pomoć u vožnji koji su preuzeti od novog Peeugeot 508: prilagodljiv tempomat s funkcijom Stop & Go i pomoć u zadržavanju vozila na voznoj traci.

Nekoliko mjeseci nakon lansiranja, izvedbi HYBRID4 pridružit će se i izvedba sa pogonom na dva točka HYBRID sa 225 konjskih snaga (odnosno 165 kW) koja će biti lansirana u proljeće 2020 kod koje će se motor PureTech sa 180 konjskih snaga (odnosno 132 kW) ugrađivati zajedno s elektromotorom sa 110 konjskih snaga (odnosno 80 kW) i u povezanosti s mjenjačem e-EAT8.

Promo

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.

Oglasi