Je li ovo najbolja reklama ikad? Navijači su doslovno ludili ispred TV ekrana!
Kompanija je napravila zaista fenomenalnu reklamu koja je navijače ostavila u nevjerici (Foto: Screenshot)

Kakva ideja

Je li ovo najbolja reklama ikad? Navijači su doslovno ludili ispred TV ekrana!

Midhat Šljivak

Reklame tokom sportskih događaja znaju često iritirati ljude pred TV ekranima, posebno ako ih televizije puštaju tokom prijenosa jer se često zna desiti da se propusti neki važan detalj. Ovogodišnji Super Bowl je ponovo donio ogroman broj zanimljivih reklama, a platforma Tubi je napravila nešto dosad neviđeno.

Super Bowl je kao i svake godine podigao Sjedinjene Američke Države na noge. Desetine miliona Amerikanaca gledale su direktan prijenos ovog meča, a 30 sekundi reklame koštale su milionske cifre.

Jedna reklama izdvojila se od svih. TV platforma Tubi donijela je nešto dosad neviđeno i ostavila je zbunjenim navijače širom Sjedinjenih Američkih Država.

Oni su uspjeli u tome da se u mnogim domovima zapitaju šta se dešava s njihovim televizorima i da krenu u potragu za daljinskim i mnogima su izazvali 15 sekundi pakla.

Reklama ove platforme išla je baš u trenucima kada su voditelji FOX Sportsa pričali o utakmici. Na ekranu se pojavila platforma kao da je neko drugi kontroliše i kao da kreće da bira film koji će gledati.

Mnogi navijači su pomislili da se desila neka greška i da neko manipulira s njihovim pametnim televizorima. Ustvari je samo na ekranu išla reklama koja je zbunila apsolutno sve.

Oglasi

Dosta je snimaka na kojima zbunjeni ljubitelji američkog fudbala nisu znali šta će da rade. Gledali su u nevjerici šta je to s njihovim televizorima i pokušali su da poprave stvar.

Dosta je onih koji su uvjereni kako je ovo najbolja reklama ikad. Ova kompanija je maksimalno iskoristila svojih 15 sekundi na velikom događaju i svi sada pričaju o njoj.

Pogledajte nevjerovatne reakcije fanova kada su vidjeli ovu reklamu tokom Super Bowla.

Tubi je poznata streamning kompanija u Sjedinjenim Američkim Državama. Dio je Fox korporacije i ima 64 miliona aktivnih korisnika mjesečno.

Nema dileme da bi im ova reklama mogla donijeti i dosta novih pretplatnika jer su mnoge zainteresovali za ono što nude.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.

Oglasi

Najnovije vijesti