Zlatni BAM za najbolju mobilnu aplikaciju četvrtu godinu zaredom uručen UniCreditu u BiH

Zlatni BAM za najbolju mobilnu aplikaciju četvrtu godinu zaredom uručen UniCreditu u BiH

Sponzorski tekst

Na sinoć održanoj svečanoj Večeri bankara u organizaciji magazina „Banke&Biznis” i Udruženja banaka u BiH, plaketom Zlatni BAM za najbolju mobilnu aplikaciju u bankarstvu i ove godine, već četvrti put zaredom, nagrađen je UniCredit u Bosni i Hercegovini.

Osim priznanja za mobilnu aplikaciju, UniCredit Bank d.d. Mostar nagrađen je i Zlatnim BAM-om za najveću aktivu.

Prema izboru stručnog žirija, dodijeljena su priznanja bankarskim institucijama u BiH u različitim kategorijama, a mobilna aplikacija UniCredita, u odnosu na druge aplikacije na tržištu, istakla se po svojim funkcionalnostima što je prepoznato i od strane klijenata, s obzirom na to da nudi znatno jednostavnije, brže i sigurnije poslovanje.

Osim za fizička lica, UniCredit u BiH je od nedavno predstavio i mobilno bankarstvo (m-ba PLUS i m-bank BIZ) za pravna lica, aplikacije koje omogućavaju nezavisnost, optimizaciju vremena, smanjenje operativnih troškova, ali i efikasnost bankovnih transakcija za jednostavno poslovanje poslovnih subjekata s bankom u pokretu.

“Stavljanje naših klijenata u samo središte našeg poslovanja te predanost digitalnoj transformaciji ključni su stupovi UniCredit strategije. Dobijena priznanja jasan su pokazatelj da ostvarujemo postavljene ciljeve i dodatno nas motiviraju da i u budućnosti nastavimo u smjeru napretka te premašimo postavljene ambicije. Ostajemo predani održavanju pozicije tržišnog lidera te posvećeni osluškivanju potreba i navika naših klijenata, pružajući im napredniji način korištenja bankarskih usluga koji ih osnažuje u svakodnevnom upravljanju finansijama.” – izjavio je Dragan Ćavar, član Uprave odgovoran za Maloprodaju UniCredit Bank d.d.

Potvrda titule najbolje mobilne aplikacije daljnji je podstrek za UniCredit da, u skladu s potrebama klijenata i slijedeći trendove digitalizacije, nastavi aktivno raditi na obogaćivanju i unaprjeđivanju svojih digitalnih kanala, nudeći nove funkcionalnosti i još bolje korisničko iskustvo.

“Svjedoci smo da je digitalizacija u današnjem svijetu sve prisutniji termin i sveopšti trend. Biti u korak s vremenom i standardom te olakšati poslovanje našim klijentima naš je zadatak u kojem, potvrđeno nagradama koje dobijamo, i uspjevamo. UniCredit u BiH četvrtu godinu zaredom, kada su digitalni kanali u pitanju, istupa na vodeću poziciju, i na to smo izuzetno ponosni. Kako bismo održali i opravdali povjerenje naših klijenata, nastavljamo kontinuirano raditi na razvoju funkcionalnije i uspješnije usluge za naše klijente.”, izjavio je predsjednik Uprave UniCredit banke Banja Luka, Gordan Pehar.

Mobilne aplikacije sastavni su dio svih paketa proizvoda UniCredita, te kontinuirano nude posebne pogodnosti za njihovo korištenje.