
Yamaha opet podbacila
Quartararo otvoreno govorio o problemima u Yamahi: "Nit mogu kočiti, nit mogu naginjati motor"
Fabio Quartararo imao je solidne kvalifikacije u Tajlandu, ali trka je bila potpuno druga priča.
Fabio Quartararo prošao je kroz još jedan težak trkaći vikend, ovoga puta na Tajlandu, gdje se Francuz ponovno borio s ozbiljnim problemima na Yamahinom motociklu.
Iako su kvalifikacije bile pristojne, problemi s prianjanjem gume na stazi onemogućili su ga da ostvari dobar rezultat u glavnoj trci.
Yamahin vozač startao je s desete pozicije i odradio solidnu sprint trku. Iako ga je na kraju pretekao Pedro Acosta, nije bio nezadovoljan.
Međutim, ono što ga je najviše mučilo bila je sama konfiguracija motocikla.
"To je ono što sam i očekivao, ali osjećaj na motoru nije bio dobar", rekao je za GPOne.
Oglasi
"Pritisak prednje gume bio je previsok, nisam mogao forsirati. Od polovine trke nadalje, nisam mogao normalno voziti, imao sam puno problema s gumama od početka vikenda.", rekao je Fabio.
Naglasio je da se problemi vuku još od testiranja: "Još tada nisam mogao pronaći brzinu ni prianjanje. Ne mogu kočiti motor kako treba, a zadnji kraj je još gori."
Najveći problemi, međutim, stigli su na dan glavne trke. Umjesto borbe za bodove, Quartararo je pao s desete na petnaestu poziciju.
"Od početka smo imali problem s gripom, baš sam se mučio. Isprva sam mislio da je stvar u zagrijavanju guma", rekao je nakon trke.
"Ali kasnije smo provjerili. Već u prvom krugu nisam mogao forsirati, nisam mogao naginjati motor kako želim, stalno je proklizavao. Izgubio sam mnogo pozicija i, nažalost, nisam mogao voziti dobro ni zadržati solidan ritam. Ovo je bila veoma teška trka."
Oglasi
Yamaha je s optimizmom ušla u sezonu 2025, jer su predsezonska testiranja donijela pozitivne rezultate.
Ipak, Quartararo od početka nije bio zadovoljan, a posebnu zamjerku imao je na prednje gume koje je Michelin pripremio za Tajland.
"Bio je to čudan dan za nas", rekao je nakon prvog dana testiranja. "Prvi put u karijeri nisam se osjećao dobro ni s jednim prednjim gumama, mučio sam se i nisam mogao biti brz."
"Nadam se da će se staza poboljšati sutra i da ću moći voziti kako želim, jer iako sam testirao mnogo stvari danas, nisam mogao dati maksimum."
Na Chang International, Francuz se odlučio za tvrde prednje gume, ali to mu nije pomoglo.
Oglasi
"Da, meka prednja guma se topi, a već sam se mučio s tvrdom, dok nam zadnja uopće nije pomogla u ovoj trci", rekao je.
"Posebno u ovoj trci, mekša guma je trebala pomoći na početku, ali to se nije desilo."
Sljedeća stanica za ridere je Velika nagrada Argentine. Kako se radi o uličnoj stazi, može biti prljava, što znači da je prianjanje zadnjeg kraja ključno.
"Bit će teško za nas. Sve što zahtijeva dobar grip trenutno nam je komplikovano, ali vidjet ćemo kako će se ponašati drugačije gume", istakao je.
Michelin će u Argentini koristiti standardnu stražnju konstrukciju gume, što bi trebalo donijeti malo više stabilnosti. "Mislim da će struktura biti standardna i to bi nam moglo pomoći", zaključio je Quartararo.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.