Fernandez otkrio gdje je Yamaha V4 bolja od starog inline-four modela
Yamaha (EPA)

Test vozač otkrio prve utiske

Fernandez otkrio gdje je Yamaha V4 bolja od starog inline-four modela

Edah Hasanspahić

Yamaha je prošle godine najavila veliki zaokret - po prvi put u modernoj MotoGP eri odlučila je razviti V4 prototip, napuštajući dugogodišnji inline-four koncept koji joj je donio čak osam titula s Valentinom Rossijem, Jorgeom Lorenzom i Fabiom Quartararom.

Od prelaska na četverotaktne motore 2002. godine, Yamaha je bila vjerna svom dizajnu, ali u eri V4 rivala - Ducatija, Honde i Aprilije - sve teže se nosila s konkurencijom.

Debi novog V4 motocikla desio se na Velikoj nagradi San Marina, gdje je Fernandez završio 14., više od 61 sekunde iza pobjednika.

Najbolji vozač Yamahine stare verzije, Fabio Quartararo, bio je osmi i gotovo 41 sekundu ispred Fernandeza.

Na narednoj trci, u Maleziji, situacija se blago popravila - Fernandez je završio 18., 47 sekundi iza vodećeg, dok je Quartararo bio 35 sekundi brži.

Iako razlika i dalje postoji, Fernandez je naglasio da nova mašina ima mnogo potencijala.

Oglasi

"V4 je glađi od [inline-four] M1," rekao je za Sky Italy.

"Još ne koristimo puni potencijal; držimo je mirnijom da bismo analizirali svaki korak."

On je dodao da prednji dio motocikla još nije u potpunosti podešen, ali da je veza između gasa i zadnje gume osjetno poboljšana.

"Upravljanje prijanjanjem i razumijevanje pada performansi guma značajno su napredovali," rekao je Fernandez. "I, uz sve to, fantastičan je osjećaj voziti ga."

Yamaha zasad igra na sigurno, pažljivo povećavajući snagu V4 motora kako bi izbjegla probleme s pouzdanošću.

Oglasi

Uprkos tome, Fernandez vjeruje da je tim na pravom putu i da će rezultati doći s vremenom.

Fabio Quartararo je, međutim, bio manje impresioniran kada je testirao V4 u Misanu, istakavši da se i dalje suočava sa sličnim problemima kao i na starom motociklu.

Za Yamahu, ovaj projekat je posljednja šansa da zadrži svog prvaka i lidera tima nakon 2026. godine.

Fernandez, koji razumije frustraciju Francuza, pozvao je na strpljenje.

"Razumijem Fabija, jer on je neko ko bi želio pobijediti već sutra," rekao je pred Veliku nagradu Malezije. "Ali moramo imati malo strpljenja."

"U Maleziji ćemo s V4 motociklom patiti kao i u Misanu, jer ima kratke pravce i posljednji sektor u kojem ne treba gledati vremena. Fokusiramo se na osjećaj. Ali siguran sam da će iz svega ovoga nastati dobar motocikl."

Fernandez će ponovo nastupiti kao wildcard na finalu sezone u Valenciji, gdje se očekuje i konačni oproštaj Yamaha inline-four motora nakon više od dvije decenije u službi.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.

Oglasi