Svjetski prvak se konačno riješio Ferrarija koji je samo skupljao prašinu i to za astronomsku cifru

U pitanju je Ferrari Enzo

Svjetski prvak se konačno riješio Ferrarija koji je samo skupljao prašinu i to za astronomsku cifru

A. Čaušević

Jedan od poznatijih svjestskih sportista je konačno prodao Ferrarija koji je godinama skupaljao prašinu u njegovoj garaži.

Iako se u početku činilo da Fernando Alonso nieće prodati svoj ekskluzivni Ferrari Enzo, došlo je do preokreta te je aukcijska kuća zadužena za prodaju, pronašla kupca za željeni italijanski sportski automobil.

Kako je najavio direktor aukcijske kuće, vozilo Ferrari Enzo poznat kao 'Scocca n.1' ovog modela konačno je promijenjen vlasnika i to u zamjenu za ni manje ni više nego manje 5.4 miliona eura.

Ova cifra je uokvirena procjenom koju je Monaco Car Auctions napravio za početnu aukciju ovog automobila (između 5 i 5.5 milione eura) i koja je završila bez postizanja rezervne cijene postavljene za vozilo.

Konačna prodaja dosegla je vrijednost dostojnu automobila o kojem govorimo. Osim što se, prema navodima aukcijske kuće, radi o "prvom Ferrariju Enzu".

Navedeno je i da je vozilo pripadalo privatnoj kolekciji dvostrukog prvaka svijeta, ističe se i malom kilometražom jer je jedva prešao 4800 kilometara.

Oglasi

"Postizanje tako visoke cifre za automobil tako istaknutog proizvođača dodatno pokazuje našu sposobnost postizanja vodećih cijena na tržištu za neke od najboljih automobila na svijetu", rekao je Laurent Blomet, osnivač i direktor Monaco Car Auctions.

Alonso prodao Ferrari Enza za 5.4 miliona eura

Prije same aukcije Alonso je svakako oprao i sredio Ferrarija, poslao je potencijalnim kupcima i posebnu poruku, međutim na akuciji niko nije želio ponuditi najmanje 5 miliona koliko se tražilo.

Na kraju je tajnom prodajom aukcijska kuća ipak uspjela prodati ovaj ekskluzivni automobil i to cifru koja se i očekivala pa se može reći da je aktuelni vozač Aston Marina napunio džep.

Ferrari Enzo jedan je od najekskluzivnijih automobila koji su ikada izašli iz tvornice u Maranellu. Njegova proizvodnja bila je ograničena na 399 jedinica, a njegov motor je skrivena tehnologija izvedena iz Formule 1.

Prodajom Ferrari Enza Alonso je u privatnoj kolekciji zadržao vozila kao što su Ferrari California, Nissan GT-R, Maserati GranCabrio i drugi...

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.

Oglasi