
Kad ne ide, ne ide..
Ferrari pred ključnom raskrsnicom: Vrijeme je da odustanu od 2025. godine? · Komentar
Šampionski snovi su sve dalji, a SF-25 sve više podsjeća na propuštenu priliku. Dok McLaren nastavlja svoju dominaciju, u Maranellu se sve glasnije postavlja pitanje – ima li uopće smisla trošiti resurse na ovu sezonu?
Trka u Španiji trebala je biti prekretnica za Ferrari. Umjesto toga, pokazala je koliko su daleko iza glavnog rivala.
Iako su Charles Leclerc i Lewis Hamilton završili u vrhu i vratili Scuderiju na drugo mjesto konstruktorskog poretka, iluzija o napretku brzo se raspršila. Podaci i osjećaj govore isto – Ferrari tapka u mjestu.
Očekivalo se da će FIA-ina kontrola fleksibilnosti prednjeg krila približiti Ferrari McLarenu. No, iako su Italijani u Barceloni nastupili s modifikovanim krilom, rezultatski pomak nije došao. Razlika od tri do četiri desetinke po krugu i dalje stoji – hladna, neumoljiva.
Charles Leclerc je, uz svu želju da pronađe stratešku prednost, svjesno žrtvovao kvalifikacije za dodatni set guma. Rezultat? Bez sigurnosnog automobila i haosa na stazi, završio bi iza Maxa Verstappena. I sam je priznao – bila je to pogreška.
Nadogradnje dolaze – pod, zadnji ovjes– ali i u samom Maranellu više niko ne govori o čudu. SF-25 u vlastitoj fabrici nosi etiketu "lošeg bolida", a optimizam zamjenjuje realnost – čak i uz dodatke, ovaj bolid neće promijeniti tok sezone.
Oglasi
Aerodinamički razvoj je usporen, ideja je malo, a ono što se donosi na stazu donosi minorne pomake. Čak ni visoke ambicije s početka godine ne mogu sakriti činjenicu da se tim nalazi na prekretnici.
Lewis Hamilton je sve otvoreniji. Ne krije da mu se čini kako sezona klizi kroz prste. Kaže da nijedna nadogradnja neće preokrenuti stvari i već poziva na pun fokus za 2026. godinu. On vidi veću korist u gledanju naprijed, umjesto u gubljenju vremena na SF-25.
Jedini koji i dalje drži zastavu visoko je šef tima Frekomderic Vasseur. On još vjeruje da se iz aktuelnog paketa može nešto izvući. No, i ta vjera sve više djeluje kao izuzetak, a ne pravilo.
Jer realno – iako je borba za drugo mjesto otvorena, a Mercedes i Red Bull se bore s vlastitim problemima, šta Ferrari zapravo može dobiti u nastavku ove sezone?
Vrijedi li trošiti vrijeme, novac i energiju na bolid koji već sada djeluje zastarjelo? Ili je mudrije početi graditi temelje za eru koja dolazi 2026., s novim tehničkim pravilima i (konačno?) pravom šansom da se Scuderia vrati na vrh?
Odgovor možda već znaju – ali pitanje je imaju li hrabrosti da ga priznaju naglas.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.