Ferrari priznao da ne zna šta se dogodilo s Leclercovim bolidom
Charles Leclerc u Ferrarijevom bolidu na Hungaroringu (EPA)

Demantovali teoriju ali bez konkretnog odgovora

Ferrari priznao da ne zna šta se dogodilo s Leclercovim bolidom

Edah Hasanspahić

Leclerc je dominirao tokom većeg dijela trke, ali u završnici je potpuno izgubio ritam. Ferrari ipak tvrdi da ne zna šta je uzrokovalo drastičan pad performansi, te odbacuje teorije zavjere koje je inzio George Russell.

Ferrari još uvijek ne zna šta je pošlo po zlu s bolidom Charlesa Leclerca u finišu Velike nagrade Mađarske.

Monačanin je tokom prve dvije dionice trke bio jako dominantan i sve je ukazivalo na to da bi mogao doći do pobjede, no nakon posljednjeg ulaska u boks, njegov tempo je misteriozno nestao.

Leclerc je u tom dijelu trke ispao iz ritma i bio nemoćan da se odbrani od Oscara Piastrija i Georgea Russella, pa je na kraju završio na četvrtom mjestu, iako je startovao s pol pozicije.

Na radiju se čulo koliko je frustriran, a bolid je opisao kao "nevozljiv".

Šef Ferrarija Fred Vasseur rekao je da ni tim ni inženjeri ne znaju tačno šta je uzrokovalo pad performansi.

Oglasi

"Situacija je bila prilično čudna", rekao je Vasseur za medije.

"Prvih 40 krugova imali smo sve pod kontrolom. Prva dionica je bila odlična, druga nešto zahtjevnija, ali i dalje pod kontrolom. Posljednja je bila katastrofa."

"Balans je potpuno nestao. Iskreno, još ne znamo šta se desilo. Moramo istražiti da li je nešto puklo na šasiji ili negdje drugo. U jednom trenutku sam mislio da nećemo ni završiti trku."

"Prve dvije dionice su prošle u redu, a onda smo potpuno izgubili tempo i to ne samo tempo iz trke, već i tempo koji smo imali tokom cijelog vikenda. Teško je."

Kako se razlog nije znao, pojavile su se brojne teorije zavjere i nagađanja o tome šta je moglo uticati na Leclercov bolid.

Oglasi

Iako je Leclerc na radiju rekao da "upravlja nekim problemima", Vasseur tvrdi da to nije povezano s padom performansi u trećoj dionici.

"To je bila potpuno druga priča, nešto vezano za upravljanje energijom", objasnio je Vasseur.

Također je odbacio ideju da su promjene na prednjem krilu, koje su urađene prilikom posljednjeg pit-stopa, izazvale problematično ponašanje bolida.

"Već u prvom krugu te posljednje dionice izgubio je otprilike sekundu", rekao je.

"Charles nas je pitao da li smo pogriješili s prednjim krilom, ali nismo. Potpuno smo izgubili tempo."

Oglasi

"Možda je to bio efekt grudve snijega, ali od 38. do 43. kruga izgubili smo najmanje osam desetinki."

Vasseur je odbacio i sumnje da je kvar bio vezan za pogonsku jedinicu.

"Kada je spomenuo šasiju, to je zato što kvar nije imao nikakve veze s motorom. I dalje ne znamo šta je tačno bio problem."

Nakon trke, George Russell je iznio teoriju da je Ferrari možda morao povećati pritisak u gumama kako bi izbjegli prekomjerno trošenje planka i eventualnu diskvalifikaciju.

Ferrari se ove sezone već suočavao s problemima oko istrošenosti planka - slučaj Lewisa Hamiltona u Kini još je svjež, ali Vasseur je odlučno odbacio i ovu teoriju.

"Ranije, kada bismo gubili tempo, to je bilo dvije-tri desetinke. Danas smo gubili dvije sekunde. Malo drugačije", poručio je šef Ferrarija.

Za sada, Leclerc i Ferrari ostaju bez odgovora, a ostaje da se vidi hoće li detaljna analiza otkriti pravu prirodu "nevidljivog kvara" koji je srušio Leclercove nade za trijumf u Budimpešti.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.

Oglasi