
Prilagođavanje bolida
Ferrari pronašao način kako da Hamiltonu olakša prelazak iz Mercedesa
Italijanski tim je spreman učiniti sve kako bi njihov novi vozač što prije dostigao pun potencijal, a jedna od ključnih prilagodbi tiče se softvera i komandi na upravljaču.
Iako italijanski tim još uvijek nije odradio savršen trkaći vikend, Hamilton je već uspio osvojiti svoju prvu sprint pole poziciju, a potom i pobjedu u Šangaju, što mu je donijelo dodatnu dozu samopouzdanja.
Britanac je priznao da mu je potrebno vrijeme kako bi izvukao maksimum iz SF-25, budući da je riječ o bolidu potpuno drugačije filozofije u odnosu na one koje je vozio tokom 12 godina u Mercedesu.
S obzirom na to da se u vrhu poretka odlučuje u sitnim detaljima, Ferrari nije gubio vrijeme i već je počeo implementirati određene stvari koje su Hamiltonu bile uobičajene u prethodnom timu.
To se posebno odnosi na raspored komandi na upravljaču, koji je sada bliži onome što je Britanac koristio u Mercedesu.
Još u Australiji Ferrari je pokazao koliko je posvećen Hamiltonu kada su mu na ekran upravljača dodali personaliziranu poruku dobrodošlice.
Oglasi
Međutim, promjene nisu samo estetske – tim iz Maranella je dizajnirao novu spojku i ručicu mjenjača kako bi mu poboljšao ergonomiju u cockpit-u.
Uz to, softverski je prilagođena količina informacija koja se prikazuje na ekranu, gdje se Ferrari udaljava od sistema koji koristi Charles Leclerc i prilagođava ga Hamiltonovim navikama iz Mercedesa.
Njegov ekran sada uključuje dodatne informacije poput stanja napunjenosti baterije ("SOC") te mape motora ("ENG"), što je nešto što Leclerc ne koristi tokom utrke.
U Mercedesu je pogonska jedinica bila kontrolisana putem dugmeta "STRAT", dok Ferrari koristi drugačiji sistem gdje su motor i hibridni sistem odvojeni.
Hamilton je od Ferrarija tražio da hibridni sistem premjesti u donji dio ekrana, dok je selektore na vrhu uskladio sa rasporedom koji je koristio u Mercedesu.
Oglasi
Za razliku od Leclerca, Britanac je želio imati potpuni uvid u način rada motora i hibrida kako bi u svakom trenutku znao koje postavke koristi.
Još jedna razlika je u načinu na koji Mercedes i Ferrari prikazuju ključne funkcije – Mercedes je imao samo tri birača, dok Ferrari koristi duplo više dugmadi.
Kako bi se prilagodio, Hamilton sada ima brzi selektor u sredini upravljača, koji mu omogućava promjenu režima u realnom vremenu.
Opcije uključuju "RACE" za trku, "BOX" za ulazak u boks, "FOR" za formacijski krug te "PSH" za kvalifikacije. Također, postoje parametri za pregled podataka o gumama i potrošnji goriva.
Jedna od ključnih razlika nalazi se ispod indikatora mape motora, gdje je dodana opcija "Multi", koja omogućava brzi pregled sekundarnih postavki.
Hamiltonov ekran sada prikazuje mnogo više informacija u odnosu na Leclercov, koji preferira jednostavniji prikaz tokom vožnje.
Iako se ovi detalji možda ne čine presudnima, svaki segment koji ubrza Hamiltonovu adaptaciju može se pokazati ključnim u borbi za vrh.
Ferrari je očigledno spreman učiniti sve kako bi svom novom vozaču omogućio najbolje moguće uslove.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.