
Pred novu eru
Ferrari šokiran odlaskom ključnih inžinjera pokušava 'ukrasti' ljude iz Mercedesa
Sedmicu dana prošlo je otkako je otkriveno da su dva Ferrarijeva inžinjera za motore potpisala za Audi i njihov F1 projekat za 2026. godinu. Sada, stižu nove informacije iz Maranella, a to je da novi kadar stiže iz Mercedesa.
Mattia Binotto je, prema izvještajima, osigurao dolazak Wolfa Zimmermanna i Larsa Schmidta u njemački tim.
Njihov odlazak izazvao je lavinu komentara o trenutnom stanju Ferrarijevog tehničkog odjela.
Posebno jer se naredne sezone uvode velika pravila i reset u Formuli 1.
Jasno je da gubitak ovakvog dvojca neće biti lako nadoknaditi.
Novi propisi donose povećanje električne snage na 350 kW, što otvara ogromne prilike, ali i mnoštvo nepoznanica.
Oglasi
Svi proizvođači motora zato pokušavaju da unaprijed pokriju rizike koji dolaze s ovim regulativama.
Zanimljivo je da odlazak Zimmermanna i Schmidta dolazi suprotno od glasina koje su kružile paddockom.
Prema saznanjima RacingNews365, njihov posao na konceptualnom dizajnu pogonske jedinice završen je još prije nekoliko mjeseci.
Šef odjela za pogonske jedinice Enrico Gualtieri već je zakazao testiranja na dinamometru za novi motor i transmisije.
Izvještaji govore da je Ferrari za 2026. optimizirao motor tako da bolje podnosi više unutrašnje temperature i ima manju potrebu za razmjenom toplote.
Oglasi
U bliskoj saradnji s aerodinamičkim odjelom, pojačani dolaskom Francka Sancheza, vjeruje se da će unutrašnja fluidna dinamika novog Ferrarija biti posebno inovativna.
Ključna prednost trebala bi doći iz kompaktnog dizajna pogonske jedinice, što je od vitalnog značaja zbog većih baterija i složenog upravljanja temperaturama.
Tržište inžinjera koji prelaze iz tima u tim sada je posebno aktivno.
Mercedes je nedavno negirao da su dva njihova stručnjaka iz Brixwortha prešla u Ferrari.
Ipak, izvori RacingNews365 tvrde da pojedini inžinjeri specijalizovani za električne performanse napuštaju Mercedes.
Već mjesecima kruži trač da će Mercedes imati značajnu prednost s pogonskom jedinicom za 2026.
Istovremeno se strateški plasirala priča da Ferrari zaostaje u razvoju, što je obeshrabrilo inžinjere da pređu u Maranello.
Sve je to dio šire političke igre koja se među top timovima vodi već najmanje godinu dana.
Očekuje se još iznenađenja i velikih tehničkih transfera, ne samo u segmentu motora, već i u odjelima za aerodinamiku i dinamiku bolida.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.