Karoq stigao na tržište BiH

Vozili smo novi Karoq preko Blidinja, doslovno zavijenog u polarni led i snijeg

Na naše tržište je stigao novi crossover iz Škode, a polarni talas koji ovih dana vlada nad Jugoistočnom Evropom se pobrinuo da i nacionalna BiH prezentacija protekne upravo u onim artičkim uslovima o kojima su razmišljali u Škodi dok su svojim crossoverima davali imena bliska indijanskim plemenima Aljaske

Karoq stigao na tržište BiH
Reklama - nastavite čitati ispod oglasa

Nakon slične aktivne prezentacije Kodiaqa, vrijedna ekipa iz Porschea BiH zadužena za Škodu je odlučila da iskoristi prezentaciju i novog Karoqa da razbudi automobilističke novinare iz zimskog sna: Blidinje, sa svojim surovim vjetrovima koji šibaju duž visoravni smještene visoko u planinama, stvarajući velike sniježne nanosa, na nimalo gostoljubivih -12 stepeni celzijusa je bila sjajna kulisa za prvo predstavljanje novog modeal, nasljednika kod nas vrlo dobro prihvaćene Škode Yeti.

Karoq je sasvim očekivano smješten na MQB platformi, unutar koncerna najbliže rođake ima u SEAT Ateci i Volkswagenu T-Roc, pri čemu sa Atecom dijeli skoro identične vanjske i unutrašnje dimenzije. Naime, Karoq je svega 2 cm duži od konkurenta iz koncerna. Škoda je Karoq smjestila u sredinu A-SUV segmenta, između prošle godine predstavljenog Kodiaqa kojem je unutar brenda namijenjena uloga porodičnog SUV, i budućeg mini-SUV koji bi motorizacijom trebao biti oslonjen na Fabiu, kao što to u sestrinskom brendu uspješno radi nova Arona.

Poznata platforma, uz poznatu pogonsku grupu i Škodina Simply Clever rješenja znači da oko Karoqa nema puno nepoznanica, da se radi o uravnoteženom paketu koji cestom vozi na već poznati način svojstven svim crossoverima posljednje generacije u Volkswagen koncernu, što će vjerujemo mnogim kupcima naviklim na proizvode Škode olakšati snalaženje i odabir modela za sebe.

Reklama - nastavite čitati ispod oglasa

Škoda u Bosni i Hercegovini nudi novi Karoq sa tri motora, jedan turbobenzinac posljednje generacije, 1,5 litarski TSI sa 150 KS, i dva dizela, manji 1,6 sa 115 KS i veći 2-litarski sa 150 KS, koji su raspoloživi sa manuelnim šestobrzinskim mjenjačem i DSG kao opcijom, dok je pogon na sva četiri točka za sada dostupan samo sa jačim TDI motorom sa 150 KS. Paketi opreme su dobro poznati Ambition i Style, koji objedinjavaju većinu danas uobičajenih segmenata opreme, dok se opciono nude i nove inteligentne stvarčice poput Lane Assist, adaptivnog tempomata, Park assist i naravno virtuelnog kokpita koji se lagano širi na sve modele VW grupe, pa tako i na Škodu.

Novinari su na prezentaciji dugoj čitavih 300 km, koja se odvijala na cijelom spektru cesta koji bi se mogli naći na Karoqovom putu kod krajnjeg kupca, gdje se vozilo na cestama od autoputeva do brdskih makadamskih cesta pretvorenih u sniježnu stazu, mogli uvjeriti u dorađenost novog modela, čiji pogon uz elektronsku kontrolu stabilnosti je na cestama prekrivenim i čistim ledom i smrznutim snijegom vrlo dobro odrađivao posao u zaista vrlo složenim vremenskim uslovima, toliko da se i manje iskusni vozači mogu osjećati sigurni bez obzira na vremenske uslove kakvi su vladali oko vozila. Klirens od 18 cm je dobro došao u vožnji kroz netaknuti snijeg i preko nanosa, pri čemu se bez veće zadrške Karoq kretao kroz snijeg dubine 30-ak centimetara. Na rijetkim dionicama suhe magistralne ceste, nova Škoda je također vozila na nivou novih primjeraka unutar koncerna, bez osjećaja pretjerane težine, uz uvjerljive kočnice i bez pretjerano naginjanja kroz krivine.

Ne sumnjamo da će se novi Karoq dobro snaći na tržištu BiH, na kojem iz godine u godinu raste učešće SUV i crossover vozila u ukupnoj prodaji, a zahvaljujući kompaktnijim dimenzijama zahvalnim za gradska urbana okruženja možda i bolje od inače odlično prihvaćenog Kodiaqa. Na tržištu BiH, cijena za osnovni Karoq Ambition 1,5 TSI iznosi 42.184 KM, dok se sa 4x4 pogonom može kupiti u varijanti Ambition 2,0 TDI za 51.769 KM.

Reklama - nastavite čitati ispod oglasa

Komentari (0)

Ostalo još 1500 karaktera

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.