
Novi C4 i C4 X nude neuporediv nivo udobnosti u najelegantnijem dizajnu do danas.
Novi C4 je živahniji i elegantniji nego ikada prije, dok se novi C4 X predstavlja kao elegantni fastback.
Modeli su prošli kroz temeljitu obnovu izgleda, pri čemu su zadržali odvažnost svog koncepta i dobili jednostavniji i skladniji dizajnerski izražaj.
Obnovljeni prednji dio, koji je isti kod oba modela, preuzima novi identitet marke Citroën te odražava još više snage i savremenosti. U istom duhu preoblikovan je i stražnji dio, koji će nakon ove dizajnerske obnove novom C4 pružiti protočniji i uravnoteženiji stav.
Nova sjedala Citroën Advanced Comfort® i nova 7-inčna instrument tabla doprinose udobnosti koja je jedinstvena za ovaj segment vozila i pružaju osjećaj bezbrižnosti bez obzira na vrstu putovanja.
Citroën potvrđuje svoju posvećenost jednostavnoj i cjenovno pristupačnoj elektrifikaciji. Pored električnih pogonskih sklopova, koji su dokazali svoju prikladnost i konkurentnost, uvodi i hibridne verzije koje nisu samo efikasne, već i svestrano upotrebljive. Na nekim tržištima će biti dostupna i verzija s klasičnim benzinskim motorom.
Modeli C4 in C4X prolaze kroz temeljitu promjenu, dobivaju na zrelosti i karakteru, a istovremeno se oslanjaju na svoje istorijske prednosti kao što su udobnost i prostranost unutrašnjosti. U svojim segmentima zadržali su vlastiti identitet koji proizlazi iz koncepta različitih automobilskih svjetova, a ujedno su promijenili svoj stav zahvaljujući većoj fluidnosti, uravnoteženosti i homogenosti. Na taj način marka Citroën ispunjava očekivanja kupaca ovog segmenta, koji traže više jednostavnosti, intenziteta, savremenosti i snage – uz model koji je poznat po izuzetnom ležanju na cesti. Oba modela imaju redizajniran prednji dio koji otkriva najnoviji logotip i novi identitet marke. Kod modela C4 promijenjen je i zadnji dio, koji je postao pročišćeniji i stabilniji, dok je C4 X zadržao već izuzetno privlačan fastback dizajn.
Oglasi
Stilske promjene kod modela C4 i C4 X prate i važna poboljšanja udobnosti u vozilu. Novi, redizajnirani sjedeži Citroën Advanced Comfort® dodatno povećavaju udobnost, a vozilo je opremljeno novom 7-inčnom digitalnom instrument tablom koja se pridružuje 10-inčnom dodirnom ekranu. Ove karakteristike nadopunjuju ovjes Citroën Advanced Comfort®, obilje prostora za sve putnike i gotovo 20 sistema za pomoć vozaču, koji su zaista korisni u svakodnevnoj vožnji. Jasno je da je putovanje s C4 ili C4 X mirno i ugodno iskustvo kakvo ne nudi nijedan drugi model na tržištu.
U Evropi ovu promjenu prati i proširena ponuda pogonskih sklopova usmjerena na elektrifikaciju, koja potrošačima omogućava smanjenje emisija CO₂ i optimizaciju ličnih troškova. Pored provjerenih električnih izvedbi snage 100 i 115 kW, kupci će moći birati i između novih hibridnih verzija Hybrid 110 i Hybrid 145. Do kraj godine će biti dostupna i verzija s 1,2-litarskim benzinskim motorom PureTech 130 EAT8, koja nudi prilagođeno rješenje za individualne potrebe.
01. Dizajn: Zadržana odvažnost
Moderniji i pročišćeniji prednji dio
Oba modela, C4 i C4 X, u svojim segmentima se predstavljaju s posebnim konceptom, jer spajaju privlačnu kombinaciju različitih stilskih izraza:
- Novi C4 sa svojim povišenim i odlučnim stavom spaja dinamiku peterovratne limuzine nalik kupeju s profinjenim dizajnerskim linijama nekih SUV modela.
- C4 X spaja eleganciju i pročišćenost fastback izvedbe, profinjenost prostrane četverovratne limuzine i stav SUV vozila.
U skladu s načelom: ukloniti sve suvišno kako bi se uspostavila ravnoteža, novi Citroën C4 i C4 X iskoristili su prednosti svoje prepoznatljive siluete i tako si trasirali novu putanju prema većoj savremenosti, karakteru i zrelosti. Cilj redizajna prednjeg dijela, a kod modela C4 tudi zadnjeg, bio je pojednostaviti, ojačati i strukturirati cjelokupni izgled, čime bi se modelu osigurala veća opća homogenost i ispunila očekivanja kupaca u ovom segmentu..
Prednji dio vozila u velikoj je mjeri inspirisan konceptom OLI iz 2022. godine i uključuje novi logotip marke, koji se ponosno ističe u središtu redizajnirane maske hladnjaka, čime automobil dobiva odlučniji izgled na cesti. Poklopac motora zadržao je svoje izvorne linije, ali je blago prilagođen kako bi mogao nositi logotip dvostruke strelice, izveden u hromirano srebrnoj boji, što dodatno doprinosi eleganciji i profinjenosti vozila.
Oglasi
Vitka i elegantna LED prednja svjetla odlikuju se prepoznatljivim svjetlosnim potpisom, podijeljenim u tri vodoravna segmenta, koji omogućavaju trenutno prepoznavanje vozila već izdaleka. Kada se približimo dnevnim svjetlima, odmah primjećujemo precizno oblikovane letvice i središnji ukrasni element, što potvrđuje da su se modernizirali i sami procesi dizajna i proizvodnje. Prednji LED pokazivači smjera integrirani su direktno u donji dio svjetlosnog potpisa.
Ovaj razvoj nije samo pitanje estetike. Svaki element je dizajniran u bliskoj saradnji sa stručnjacima za aerodinamiku s ciljem optimizacije efikasnosti, što potvrđuje i vertikalni element na rubu prednjih svjetala, koji usmjerava protok zraka i stavlja važnost energetske efikasnosti u samo središte razvojne filozofije.
Prednji branik krasi moderna ukrasna rešetka koja se uzdiže iznad završnog elementa po uzoru na SUV modele – u boji Mercury kod izvedbi YOU i PLUS, odnosno u boji Silver Chrome kod izvedbe BUSINESS i MAX. Prednji dio je izrazito strukturiran, odražava snažan karakter vozila i privlači poglede vertikalnim linijama među kojima se ističe najnoviji logotip marke.V okrasni rešetki odbijača so umeščeni barvni dodatki Color Clips v barvi Pure Black ali Gold Satin, ki izpostavijo novo strukturo in samozavest prednjega dela. Poleg tega vozilo nežno poživijo z barvami.
Veća fluidnost: nova aerodinamična felna i oplemenjene bočne zaštite
Nova 18-inčna aluminijska felna AMBER, izrađena iz dva materijala s dijamantnim efektom, odlikuje se preciznom završnom obradom koja spaja estetiku i funkcionalnost. Njihov aerodinamični dizajn nije samo vizualno atraktivan, već i aktivno doprinosi boljoj energetskoj efikasnosti vozila.
Bočni zaštitni elementi, nakon dizajnerske obnove, djeluju pročišćenije. Njihova fluidna forma vizualno izdužuje siluetu vozila i daje mu dinamičniji izgled. Zaštite se skladno uklapaju s prednjom maskom zahvaljujući ukrasnim dodacima Color Clips, koji horizontalno prate stražnji dio vozila i daju mu osobni pečat, naglašavajući individualne mogućnosti dizajna.
Oglasi
Elegantniji stražnji dio vozila C4 doprinosi stabilnijem držanju na cesti.
Ključne odlike zadnjeg dijela novog Citroëna C4 su jednostavnost i jasnoća. U njegovom dizajnu nije bilo mjesta za nepotrebne složenosti – ohranjeni su samo osnovni, bistveni elementi. Povezanost između donjeg dijela C-stuba i stražnjih svjetala sada je čišća i kompaktnija, što dodatno doprinosi ukupnoj aerodinamičnoj učinkovitosti modela C4. Stražnja svjetla, kao ključni oblikovni element ovog dijela, vizualno se nadovezuju na prednji svjetlosni potpis, istovremeno vizualno proširujući stražnji dio vozila i učvršćujući njegov stav na cesti. Dekorativna letvica u sjajno crnoj boji, koja povezuje stražnja svjetla, pojačava estetsku privlačnost i pruža elegantnu podlogu za legendarni natpis Citroën.
Kod novog modela C4 X stražnji dio nije zahtijevao značajne promjene. Poklopac prtljažnika s blago nagnutim vertikalnim dijelom dodatno naglašava dinamičnost vozila. LED stražnja svjetla usklađena su s prednjim svjetlosnim potpisom i na određeni način uokviruju otvor prtljažnika, dok novi logotip zaokružuje dizajnersku cjelinu i daje mu prepoznatljiv pečat.
Dvije nove boje u paleti
Modeli C4 i C4 X nisu promijenili samo svoj stav, već i izgled. Ponudi su se pridružile dvije nove boje. Pored nedavno predstavljene plave Eclipse sa zadivljujućom dubinom, crvene Elixir, bijele Okenite i crne Perla Nera (biserna boja), dostupne će biti i sjajna, a istovremeno elegantna zelena Manhattan, puna energije, te smirena i moderna siva Mercury.
Pored toga, uz doplatu je i dalje dostupna karoserija s krovom u drugoj boji za drugačiji i ekskluzivniji dojam. Ova završna obrada naglašava dinamične linije ova dva modela i daje im prestižniji izgled.
„Novi Citroën C4 i C4 X predstavljaju veoma važan korak u razvoju našeg dizajnerskog izraza. Osim što su profinjeno elegantni, odlikuju se snažnijim temperamentom i atletski isklesanim stavom, što svjedoči o našoj odlučnosti da i dalje budemo drugačiji od ostalih. Prednja svjetla s oštrim dizajnom i LED tehnologijom ne samo da osiguravaju izvrsnu vidljivost, već su i izraz dinamike i kvalitete. Na zadnjem dijelu, jednostavnost se slaže s vizualnom stabilnošću, jer svaki element na svoj način doprinosi izdržljivosti. Zadnja svjetla sa svojim isklesanim dizajnom nisu samo ukrasi, već odražavaju unutrašnju snagu novog C4, koja odgovara pionirskom duhu konceptnog vozila OLI.“
– Pierre Leclerc, direktor dizajna Citroën
Oglasi
02. Bezbrižnost: Kao nigdje drugdje
Nova C4 in C4X nude neusporedivo vozačko iskustvo u kojem je sve usmjereno na dobrobit putnika.
Pobjednička kombinacija: ovjes i nova sjedala Citroën Advanced Comfort®
Sjedala Advanced Comfort® redizajnirana su kako bi pružila još veću udobnost unutar kabine. Vizualnu udobnost osigurava već sam podstavljeni izgled sjedala, koji poziva putnike da se udobno smjeste i pripreme za put. Za osjećaj mekoće odmah po ulasku u vozilo zaslužna je pjena debljine 15 mm, koja značajno povećava udobnost sjedenja. Dodatno dinamičko udobje omogućuju teksturirani sloj pjene i jezgra visoke gustoće u središtu sjedala, što pruža prijatnije iskustvo vožnje čak i na dugim relacijama.
Ništa manje nije važna ni udobnost cijelog tijela: sjedala su poboljšana s boljom potpornom strukturom, a vozaču je omogućeno podešavanje visine i lumbalne potpore za optimalan ergonomski položaj.
U kombinaciji s ovjesom Advanced Comfort®, ova sjedala nude izvanredno udobje koje svako putovanje pretvara u nježno, umirujuće iskustvo – poput vožnje u kokonu. Ova tehnologija uključuje progresivne hidraulične graničnike koji apsorbiraju neravnine na cesti i stvaraju osjećaj vožnje na "letećem tepihu". Riječ je o velikom iskoraku u odnosu na klasične sustave ovjesa, koji rezultira mirnijom vožnjom i znatno povećava udobnost boravka u vozilu.
Najnovejša generacija informacijsko-razvedrilnega sistema in nova 7-palčna digitalna instrumentna ploča
Ni instrument tabla ne zaostaje, jer je u verziji MAX iza volana postavljena potpuno nova 7-inčna digitalna instrument tabla visoke rezolucije. Ova novina poboljšava doživljaj kvaliteta u unutrašnjosti vozila C4 i C4 X zahvaljujući savremenom grafički dizajniranom korisničkom interfejsu, koji dopunjuje 10-inčni ekran osjetljiv na dodir. Digitalna instrument tabla dizajnirana je za optimalno očitavanje podataka i intuitivan prikaz informacija. Dopunjuje je i projekcijski prikaz u boji u visini očiju, koji prikazuje ključne informacije, smanjuje naprezanje očiju i povećava sigurnost. Upravljač krasi novi logotip marke Citroën.
Oglasi
C4 i C4 X nude informacijsko-zabavni sistem najnovije generacije s 3D navigacionim sistemom za nesmetanu, brzu i ergonomsku upotrebu. Potpuno intuitivan interfejs radi u kombinaciji s 10-inčnim ekranom visoke rezolucije, koji korisnici mogu prilagoditi po svom ukusu pomoću „widgeta“. Ovi omogućavaju brz pristup aplikacijama i sadržajima na dodirnom ekranu vozila. Sistem je opremljen i funkcijom za prepoznavanje glasa – digitalnim asistentom koji se aktivira komandom „Hello Citroën“ i koji razumije govorne naredbe putnika, odgovara na njihova pitanja i izvršava instrukcije.
U kabini više nema potrebe za kablovima, jer se pametni telefon može bežično povezati s 10-inčnim ekranom osjetljivim na dodir visoke rezolucije. Sistem se može jednostavno ažurirati putem „over the air“ nadogradnji.
Tehnologije za bezbrižno korištenje
Novi C4 i novi C4 X opremljeni su s čak 20 naprednih sistema za pomoć u vožnji (ADAS), koji koriste automatske tehnologije poput senzora i kamera kako bi povećali sigurnost u saobraćaju.
Evo nekoliko ključnih tehnologija:
- Automatsko kočenje u nuždi (Active Safety Brake) intervenira kada detektuje opasnost od sudara i automatski zakoči vozilo kako bi spriječio nesreću. Sistem djeluje danju i noću, a prepoznaje različite prepreke, uključujući pješake i bicikliste.
- Upozorenje na opasnost sudara pri brzini od 30 km/h naviše upozorava vozača na potencijalni sudar s vozilom ispred, omogućavajući mu brzo reagovanje i izbjegavanje nesreće.
- Sistem pomoći vozaču na autoputu (Highway Driver Assist) kombinuje adaptivni tempomat i sistem za zadržavanje trake, djelujući kao sistem djelimično autonomne vožnje 2. nivoa. Omogućava vozilu da upravlja, ubrzava i koči umjesto vozača, koji ipak mora ostati pažljiv i zadržati nadzor.
- Adaptivni tempomat s funkcijom Stop & Go automatski prilagođava brzinu u skladu s vozilom ispred, održava sigurnu udaljenost, te može potpuno zaustaviti i ponovno pokrenuti vozilo bez intervencije vozača – idealno za vožnju u gužvama.
Ovi ADAS sistemi predstavljaju temelj Citroënove strategije razvoja varnejše, pametnejše in bolj brezskrbne mobilnosti.
Pored toga, novi C4 i novi C4 X nude i sistem nadzora mrtvog ugla, sistem za detekciju nenamjernog prelaska saobraćajne trake, upozorenje na potrebu za pauzom tokom vožnje, upozorenje na nepažnju vozača, automatsko prebacivanje dugih svjetala i prošireni sistem za prepoznavanje saobraćajnih znakova sa preporukom brzine.
Poboljšana vidljivost takođe je važan izvor udobnosti, pa ova dva modela u svojoj opremi nude prikaz u boji u visini očiju, koji prikazuje ključne podatke o vožnji u boji direktno u vozačevom vidnom polju, omogućavajući mu da ostane fokusiran na cestu. Kamera za vožnju unazad s funkcijom Top Rear Vision aktivira se pri ubacivanju u rikverc i na dodirnom ekranu prikazuje 180-stepeni prikaz prostora iza vozila sa obojenim oznakama koje upozoravaju na prepreke. Sistem Vision 360 omogućava pogled od 360 stepeni iz ptičje perspektive na vozilo i njegovu okolinu, koji se kontinuirano ažurira kako bi vozaču pomogao pri manevrisanju pri malim brzinama.
Prostrana unutrašnjost
Novi C4 i C4 X zadržali su sve karakteristike arhitektonske udobnosti koje se s pravom očekuju od ovih modela.
Novi C4 utjelovljuje suštinu svestrane kompaktne limuzine sa praktičnim vanjskim dimenzijama i prostranom unutrašnjošću. Međuosovinski razmak od 2670 mm osigurava izvanredan prostor za koljena na zadnjim sjedištima, čak 198 mm, što je najbolji rezultat u klasi. Spoljna širina od 1800 mm omogućava udobno sjedenje za tri putnika na zadnjim sjedištima, gdje je dostupno 1380 mm širine u predjelu ramena i 1440 mm u predjelu laktova.
Prtljažnik zapremine 380 litara, s niskim i ravnim pragom za utovar (visine 715 mm) i ravnim bočnim stranicama, omogućava optimalno iskorištavanje prostora. Dvostruko dno prtljažnika omogućava maksimalnu zapreminu od 1250 litara kada su zadnja sjedišta preklopljena.
Unutrašnjost dodatno obogaćuju bočne kukice za vješanje torbi i otvor za prevoz dugih predmeta, što čini C4 izuzetno praktičnim i funkcionalnim za svakodnevnu upotrebu.
Novi C4 X predstavlja izvanrednu kombinaciju elegantnog dizajna i praktične funkcionalnosti, dok ujedno zadržava prednosti arhitekture osmišljene za udobnost i estetski izgled.
U sažetku:
- Prostor za koljena u 2. redu: 198 mm za vrhunsku udobnost u ovoj automobilskoj klasi.
- Nagib naslona: 27 stepeni za opušten položaj sjedenja.
- Širina vozila: 1800 mm za prevoz tri osobe jednu pored druge.
- Širina u predjelu laktova na zadnjim sjedištima: 1366 mm i širina laktova: 1440 mm za obilje ličnog prostora.
- Prostran prtljažnik je još jedna velika prednost, bez obzira na tip motora:
- Zapremina prtljažnika: 510 litara, što odgovara potrebama poslovnih korisnika i firmi za iznajmljivanje vozila.
- Maksimalna širina u prtljažniku: 1010 mm između blatobranskih lukova za lakše utovarivanje.
03. Motori: Ponuda prilagođena potrebama
Podsticanje jednostavnog i cjenovno pristupačnog elektrificiranog rješenja u Evropi
Novi C4 i C4 X predstavljaju izvrstan primjer Citroënovog odgovora na izazove energetske tranzicije. Nude efikasne elektrificirane verzije koje korisnicima pomažu da pređu na električnu energiju onda kada im to najviše odgovara.
S dizajnerskim osvježenjem modela C4 i C4 X stiže i prava prilika za predstavljanje novih izvedbi Hybrid 145 i Hybrid 110, koje su nedavno lansirane za ova dva modela. Ove verzije kupcima nude cjenovno pristupačno, jednostavno i svestrano rješenje za svakodnevnu mobilnost.
Ponudu dodatno proširuju električne verzije snage 115 kW i 100 kW, koje omogućavaju doseg do 420 km odnosno 360 km. Kupci koji se odluče za verziju s manjom baterijom moći će, zahvaljujući vrlo efikasnom brzom punjenju, smanjiti svoje troškove, a pritom bez problema savladavati i duža putovanja.
Na određenim tržištima dostupna će biti i klasična pogonska opcija s 1.2-litarskim motorom PureTech 130 EAT8, koji s 130 KS i osmostepenim automatskim mjenjačem pruža dinamično i uglađeno iskustvo u vožnji.
Hibridna 48-voltna tehnologija: jednostavnost, svestranost i niska potrošnja
Citroën uvodi dvije različite razine snage. Hybrid 136 bit će dostupan za oba modela, dakle za novi C4 i novi C4 X, dok će Hybrid 100 biti dostupan samo za novi C4. Ova tehnologija pomaže u kontroli troškova zahvaljujući značajnom smanjenju potrošnje goriva i emisija CO₂, i to za oko 20 %. To je posebno korisno za vozače u gradovima, gdje se procjenjuje da se polovina svih vožnji može obaviti u električnom režimu, čime se smanjuje ugljični otisak i troškovi korištenja.
S obzirom na to da ovu tehnologiju nije potrebno puniti na punionici, njena upotreba je posebno jednostavna i omogućava miran san. Takođe je osigurana udobnost u vožnji, posebno zahvaljujući automatskom i neprimjetnom upravljanju oba motora – električnog i termičkog – koji se prilagođavaju voznim uslovima bez intervencije vozača. Zbog jednostavnosti korištenja i mogućnosti punjenja baterije tokom faza usporavanja, ova vozila su posebno pogodna za svakodnevnu gradsku vožnju.
Kod izvedbe Hybrid 145 trocilindarski motor zapremine 1199 cm³ razvija ukupno 145 konjskih snaga (106 kW) pri 5500 o/min i 230 Nm obrtnog momenta pri 1750 o/min. Njegovim performansama i izdržljivosti doprinose turbopunjač s promjenljivom geometrijom i zupčasti remen. Motor zadovoljava zahtjeve norme Euro 6.4 i radi prema Millerovom ciklusu, čime se optimizira toplotna efikasnost i smanjuju emisije CO₂. Paralelno s tim, sinhroni električni motor s permanentnim magnetima osigurava 21 kW snage (28 KS) i 55 Nm obrtnog momenta, čime zadovoljava potrebe za energijom pri nižim zahtjevima za obrtnim momentom i pri malim brzinama. Takođe pomaže pri pokretanju motora s unutrašnjim sagorijevanjem i puni bateriju prilikom kočenja, čime se smanjuje trošenje kočnica. Sistem dopunjuju 48-voltni starter-generator s remenom za brzo pokretanje motora, elektrificirani šestostepeni mjenjač ë-DCS6 s dvostrukim kvačilom i 48-voltna litij-jonska baterija kapaciteta 432 Wh, smještena ispod prednjeg lijevog sjedišta, tako da ne utiče na prostranost unutrašnjosti niti na zapreminu prtljažnika.
Izvedba Hybrid 110 zasniva se na istoj tehničkoj osnovi, ali razvija ukupno 110 konjskih snaga (80 kW) pri 5500 o/min i 205 Nm obrtnog momenta pri 1750 o/min. Ovaj 1,2-litarski benzinski motor nove generacije posebno je razvijen za hibridni pogon i sadrži 40 % novih komponenti.
Precizno usklađena 100-postotna električna ponuda
Godine 2020. Citroën je među prvima u svoju ponudu uključio 100-postotnu električnu limuzinu C segmenta s dvije ključne opcije koje i danas ostaju dio Citroënove filozofije. Prva je upotreba karoserija koje podržavaju više vrsta pogona, čime se stvara jednostavna i pregledna ponuda kroz koju kupac može sam izabrati energiju koja najbolje odgovara njegovim potrebama. Druga opcija je odabir manjih baterija s ciljem ograničavanja mase i troškova, kao i smanjenja potrošnje i budžeta. Naši modeli, koji omogućavaju brzo punjenje snagom od 100 kW, idealni su za svakodnevna putovanja, ali jednako pogodni i za duge relacije.
Novi ë-C4 i ë-C4 X predstavljaju produžetak ličnog prostora, svojevrsni kokon koji svako putovanje pretvara u trenutak opuštanja i uživanja. Koncept ë-Confort omogućava vožnju u električnom režimu bez emisija CO₂, bez buke i neprijatnih mirisa, bez vibracija, trzaja i promjene brzina. Omogućava jednostavno korištenje zahvaljujući trenutno dostupnom obrtnom momentu koji pruža stimulativan osjećaj u vožnji, kao i daljinski upravljive usluge koje doprinose bezbrižnom svakodnevnom korištenju.
Električni modeli ë-C4 i ë-C4 X se međusobno razlikuju uglavnom po dometu i prilagodljivosti različitim vrstama putovanja:
- Izvedba s dometom do 420 km posebno je pogodna za putovanja izvan grada jer omogućava veću fleksibilnost pri dužim vožnjama bez potrebe za čestim punjenjem. Opremljena je baterijom kapaciteta 54 kWh i motorom snage 115 kW, što joj daje više performansi i čini je idealnim izborom za korisnike koji redovno prelaze duže relacije.
- Druga izvedba s dometom do 360 km, baterijom od 50 kWh i motorom snage 100 kW predstavlja cjenovno pristupačno rješenje za svakodnevna gradska i prigradska putovanja.
Zahvaljujući sistemu brzog punjenja, pogodna je i za duža putovanja.
Brzo punjenje na dužim putovanjima danas je ključni zahtjev, a novi ë-C4 i ë-C4 X ga u potpunosti ispunjavaju, jer ih je moguće puniti na brzim punionicama snage 100 kW. Vozilo može obnoviti oko 10 km dometa u minuti punjenja, odnosno do 80 % kapaciteta baterije za manje od pola sata. Ova fleksibilnost garantuje da će vaš ë-C4 ili ë-C4 X uvijek biti spreman za sljedeću vožnju, bez obzira na to gdje se nalazite.
V2L: optimizacija potrošnje energije
Zahvaljujući tehnologiji V2L (Vehicle-to-Load), električno vozilo može napajati vanjske uređaje električnom energijom, čime se automobil pretvara u mobilni i prilagodljivi izvor energije. Citroën će ovu funkciju uvesti u nove modele ë-C4 i ë-C4 X. Za korištenje funkcije V2L dovoljno je željeni uređaj priključiti u posebno utičnicu u vozilu, koja će biti dostupna kao dodatna oprema od prve polovine 2025. godine.
Tehnologija V2L posebno je korisna u situacijama kada je pristup izvoru energije ograničen – na primjer, tokom putovanja ili prilikom aktivnosti na otvorenom. Zamislite da tokom piknika ili kod kuće u slučaju nestanka struje možete direktno iz automobila napajati laptop, puniti električni bicikl ili čak pokrenuti manji frižider. Količina energije dostupna za vanjske uređaje zavisi od kapaciteta baterije vozila, a korisnici moraju znati kako upravljati tom energijom kako bi osigurali dovoljno kapaciteta i za potrebe tokom vožnje.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.