Očekuje li nas jedna od najuzbudljivijih sezona MotoGP-a?
Povratak Marca Marqueza je tekao sporije od očekivanog i njegovo trenutno stanje nije do kraja poznato

Mnogo toga se desilo u posljednjih par mjeseci

Očekuje li nas jedna od najuzbudljivijih sezona MotoGP-a?

S. Pašalić

Nova sezona MotoGP-a startuje ove nedjelje utrkom u Kataru.

Prošla sezona je prošla u dominaciji Marca Marqueza, međutim ove godine bi moglo biti više neizvjesnosti zahvaljujući nekim događajima koji su se desili u međuvremenu.

Marquezova nesreća

Prošle godine na utrci u Japanu desila se bizarna nesreća netom nakon što je Marquez osvojio svoju petu MotoGP krunu. U pobjedničkom krugu je dislocirao rame zahvaljujući Britancu Scottu Reddingu koji mu je u prevelikoj želji za čestitanje pobjede uzrokovao povredu.

Nakon toga je Marquez još dva puta dislocirao isto rame na utrci u Valenciji u još jednoj strašnoj nesreći. Marquez i njegov Repsol Honda tim su odlučili da riješe taj problem operacijom tokom zime, ali je njegov oporavak bio spor i restriktivan.

Krajem januara Marquez je rekao novinarima da je i dalje stanje problematično, ali da su testovi pokazali da je puno bolje. Činjenica je da je njegovo stanje upitno i da još jedan pad može značiti veliku prednost za njegove protivnike.

"Jako glupa nesreća"

Onaj ko bi mogao savršeno iskoristiti nešto sporiji oporavak Marqueza je njegov kolega iz tima Jorge Lorenzo, koji je ove sezone zamijenio tim i iz Ducatija prešao u Hondu, ali se vjeruje da je i on u slabijoj fizičkoj spremi od njegovog kolege.

On je u januaru slomio skafoidnu kost na svom zglobu kako je rekao zbog "jako glupe nesreće" dok je vozio svoj motocikl na treningu. Propustio je testiranje u Sepangu početkom februara i u zadnji tren se oporavio za utrku u Kataru.

Ipak, on nije krio svoje oduševljenje na Hondi koja mu odgovara više od Ducatija, ali je priznao da je Marquez bolji gotovo u svemu od njega i da će mu se malo po malo približavati.

Ducatijev izazov

Po estetici Ducatijev motocikl je ove godine jedan od najboljih, a nade su da će se pokazati dobrim i ispod maske. Sa Andreom Doviziosom i novim vozačem Danilom Petruccijem imaju dobar razlog za optimizam.

Petrucci je dinamičan i direktan vozač s četverogodišnjim iskustvom i čini se da se lijepo uklapa sa novim tvorničkim motociklom. Dovizioso koji je 2017. završio na dugom mjestu u ukupnom poretku još uvijek nije uhvatio pravi ritam.

"Iskreno, ne mogu reći da sam potpuno zadovoljan, ali sam također uvjeren da imamo snažan potencijal i uvjeren sam da možemo imati dobru utrku", rekao je Dovizioso novinarima nakon testa u Kataru.

Transformacija Yamahe

Yamaha je prošla kroz veoma težak period. Iako je nekada bila dominantna, Yamaha je bila 25 utrka bez pobjede prije nego što je taj negativni rekord prekinut u Australiji prošlog oktobra.

Ove godine zajedno s novim sponzorom i elegantnim crnim izdanjem njihov motocikl je doživio transformaciju. Iako se ne smatra kao potencijalni šampion Maverick Vinales je predvodi vozače na testiranju u Kataru, s legendarnim Valentinom Rossijem odmah iza njega.

Vinales je bio zadovoljan, ali je rekao kako i dalje moraju raditi na unapređivanju.

Rossijeva glad

Rossi je prošle sedmice napunio 40 godina i jasno je da je njegova karijera blizu kraja, glad za novim uzbuđenjima se pojavila čak i nakon nevjerovatne 23 sezone vožnje utrka.

Osmorostruki svjetski prvak vjeruje da može osvojiti ne jedan, nego dva naslova svjetskog prvaka.

Rossi je u izjavi za Gazzeta dello Sport izjavio da je to san u koji vjeruje da se može ostvariti. Iako ima ugovor s Yamahom na dvije godine, nije isključio mogućnost da potpiše novi ugovor.

Suzukijevo iznenađenje

Od ostalih timova, Suzuki prijeti da napravi iznenađenje. Njegov GSX-RR izgleda kao da je lijepo izbalansiran, i u Alexu Rinsu čini se imaju vozača koji se može natjecati za postolje.

Drugi, Aprilia i KTM nastavljaju sa napretkom. Prvi se stalno unapređuju, dok drugi drugi unatoč velikim finansijskim mogućnostima tek treba da krene u MotoGP klasi.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.

Oglasi