
Uoči VN Miamija
Otkiven veliki problem koji muči Hamiltona u Ferrariju
Lewis Hamilton suočava se s neočekivanim izazovima nakon prelaska u Ferrari. Njegov vozački stil, koji ga je godinama krasio, sada postaje problem. Stručnjaci su otkrili šta tačno smeta njegovom novom bolidu.
Lewis Hamilton ove sezone piše novo poglavlje svoje karijere, nakon što je napravio najveći transfer u historiji Formule 1 prelaskom iz Mercedesa u Ferrari.
Međutim, prelazak u crveni bolid za sada nije donio rezultate koji bi nagovijestili pohod na rekordnu osmu titulu svjetskog prvaka.
Analitičar Alex Brundle detaljno je analizirao Hamiltonove podatke i ukazao na problematičnu osobinu u njegovom vožnji koja se ne uklapa s karakteristikama Ferrarijevog SF-25 bolida.
"Govorio je o tome da prilagođava bolid sebi, a i sebe bolidu", rekao je Brundle u podcastu F1 Nation.
"Svaki vikend gledam Lewisove podatke. Uvijek ista stvar."
Oglasi
Brundle je objasnio da Hamilton prilikom ulaska u brze zavoje koristi nešto jači pritisak na kočnicu nego njegov timski kolega Charles Leclerc.
"Možeš povući crtu direktno od grafikona brzine točkova do traga upravljanja i kočenje se savršeno poklapa s malim pomakom."
"To jednostavno uznemiri Ferrari u svakoj tački."
Za razliku od njega, Leclerc je, kako kaže Brundle, „gospodin precizni“ kada su u pitanju kočenja.
Brundle ističe da je sličan problem bio prisutan i tokom Hamiltonovog posljednjeg perioda u Mercedesu, što potvrđuje podatke koje je tamo vidio.
Oglasi
"Pitanje je može li Lewis promijeniti tehniku vožnje koju je gradio cijeli život i prilagoditi se bolidu? Vidjet ćemo."
Kao primjer prilagodbe, Brundle navodi Carlosa Sainza koji se, prema njegovim riječima, u potpunosti uklopio u sistem rada Williamsa.
"Lewis je još uvijek u zaostatku u Ferrariju, pa se čovjek pita hoće li uopšte biti moguće napraviti taj iskorak."
Dodatnu težinu Hamiltonovim mukama daje i činjenica na koju je ukazao Andrea Stella iz McLarena tokom trke u Saudijskoj Arabiji.
Stella je istakao da su bolidi ove generacije toliko brzi da vozači nemaju vremena razmišljati, već moraju voziti najbrže krugove na osnovu instinkta.
Oglasi
To čini Hamiltonov proces prilagodbe još težim, dodaje Brundle.
"To je ubitačna osobina za imati u bolidu, pogotovo kad si u zaostatku", rekao je Brundle.
"Jer tražiš vrijeme, a bolid te svaki put kazni. I onda samo postaje sve gore."
Hamilton do sada nije uspio završiti ispred Leclerca ni na jednoj od pet utrka u sezoni.
Njegove izjave nakon trka sve više odražavaju razočaranje i frustraciju zbog trenutne forme.
Problemi s kvalifikacijama, koji su bili izraženi još prošle godine u Mercedesu, nastavili su se i u Ferrariju.
U Bahreinu je priznao: "Dešava se svake subote", nakon još jednog razočaravajućeg nastupa.
Hamilton je također rekao da ne zna kada bi njegovi 'bolni' rezultati mogli krenuti nabolje, te nije mogao ponuditi vremenski okvir za poboljšanje.
Iako teško prolazi kroz ovaj period, jasno je istakao da ne može okriviti Ferrari za svoje trenutne probleme.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.