
Upoznajte se sa trkaćim inženjerima
Box, box, box! Evo ko će voditi vozače Formule 1 kroz trke u 2025. godini!
Dugoočekivana F1 sezona 2025. sve je bliže, a sutra u Bahreinu počinju predsezonska testiranja. Vozači i timovi imat će tri dana da isprobaju nove bolide i steknu prvi uvid u svoju formu.
Sezona zvanično počinje 16. marta u Australiji, a na startnoj listi vidjet ćemo neka nova imena, ali i velika iznenađenja.
Najveća promjena na gridu svakako je prelazak Lewisa Hamiltona u Ferrari, gdje će prvi put nakon više od decenije raditi s novim trkaćim inženjerom.
Njegovo mjesto u Mercedesu zauzeo je mladi Andrea Kimi Antonelli, koji će u svojoj debitantskoj sezoni imati podršku od bivšeg saradnika Lewisa Hamiltona.
Williams je dobio veliko pojačanje u vidu Carlosa Sainza, dok je Red Bull odlučio dati šansu Liamu Lawsonu umjesto Sergija Pereza.
Na grid su stigli i Oliver Bearman u Haasu, Isack Hadjar u Racing Bullsima te Gabriel Bortoleto u Sauberu.
Oglasi
Osim promjena među vozačima, ekipe su reorganizirale i svoje trkaće inženjere – ključne ljude u komunikaciji s vozačima tokom svakog vikenda.
McLaren
Lando Norris i dalje će sarađivati s Williamom Josephom, inženjerom koji je uz njega od debija 2019. godine. Iako je McLaren u prošlosti eksperimentisao s rotacijom inženjera, Joseph je ostao ključna figura u Norrisovom timu.
Oscar Piastri će također nastaviti saradnju s Tomom Stallardom, bivšim olimpijskim veslačem koji je u svojoj karijeri radio i sa Jenson Buttonom, Carlosom Sainzom i Danielom Ricciardom.
Ferrari
Oglasi
Lewis Hamilton će u Ferrariju imati Riccarda Adamija, jednog od najiskusnijih inženjera u F1. Nakon više od decenije s Peterom Bonningtonom, ovo će biti velika promjena za sedmerostrukog prvaka.
Charles Leclerc će nastaviti saradnju s Bryanom Bozzijem, koji je zamijenio Xavija Marcosa 2024. godine. Bozzi je donio novu energiju Ferrarijevom boksu, a Leclerc je s njim već ostvario tri pobjede.
Red Bull
Max Verstappen ostaje uz Gianpiera Lambiasea, koji je od 2016. godine njegov glavni inženjer. Njih dvojica čine jedan od najprepoznatljivijih tandema u Formuli 1.
Liam Lawson će sarađivati s Richardom Woodom, koji je prošle godine prvi put dobio priliku kao trkaći inženjer zamjenjujući Hugh Birda.
Oglasi
Mercedes
Andrea Kimi Antonelli će imati legendarnog Petera Bonnington kao svog trkaćeg inženjera. Bonnington je bio ključni faktor u Hamiltonovim rekordima, a sada će pomoći mladom Antonelliju da se snađe u F1.
George Russell nastavlja raditi s Marcusom Dudleyjem, koji je preuzeo tu ulogu 2023. godine i već ga je vodio do nekoliko pobjeda.
Aston Martin
Fernando Alonso će imati novog trkaćeg inženjera, Andrewa Vizarda, koji je ranije radio sa Lanceom Strollom.
Oglasi
Stroll će, s druge strane, raditi s Garyjem Gannonom, bivšim Haasovim inženjerom koji je već imao iskustva s vozačima poput Romaina Grosjeana i Micka Schumachera.
Alpine
Pierre Gasly ostaje uz Johna Howarda, koji je unaprijeđen u njegovog trkaćeg inženjera prošle godine.
Jack Doohan će sarađivati s Joshom Peckettom, koji je ranije bio zadužen za Estebana Ocona i vodio ga do pobjede na VN Mađarske 2021.
Haas
Oglasi
Esteban Ocon će raditi s Laurom Mueller, koja postaje prva žena trkaći inženjer u F1.
Oliver Bearman će sarađivati s Ronanom O’Hareom, iskusnim inženjerom koji je već radio u Williamsu i Formuli E.
Racing Bulls
Yuki Tsunoda nastavlja raditi s Ernestom Desideriom, koji ga je preuzeo prošle godine nakon promjena u timu.
Isack Hadjar će raditi sa francuskim inženjerom Pierreom Hamelinom, koji je već radio s brojnim vozačima u Faenzi, uključujući Pierrea Gaslyja i Daniela Ricciarda.
Williams
Alex Albon ostaje s Jamesom Urwinom, s kojim sarađuje već četiri godine.
Dok će Carlos Sainz imati pomoć u vidu Gaetana Jega, iskusnog inženjera koji je ranije radio s Nicholasom Latifijem i Loganom Sargeantom.
Sauber
Nico Hülkenberg će raditi sa Stevenom Petrikom, bivšim Ferrarijevim inženjerom koji se pridružio Sauberu prošle godine.
Dok će novajlija, Gabriel Bortoleto imati Josea Manuela Lopeza, koji je ranije bio u McLarenu i sarađivao s Norrisom.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.