Spotify i Barcelona potpisali ugovor o saradnji
Barcelona zvanično dobila novog sponzora, od 1. jula stadion Camp Nou će imati novo ime
Kako je i najavljeno, poznati švedski servis za slušanje muzike, Spotify, od večeras je zvanično novi sponzor Barcelone.
Od naredne sezone umjesto sada već bivšeg sponzora Rakutena prednju stranu Barcinih dresova krasit će logo Spotify.
Također, stadion Camp Nou će nositi ime švedskog sponzora, odnosno sada će se zvanično nazivati Spotify Camp Nou.
Ugovor između Šveđana i Barcelone potpisan je do 2025. godine. Upravni odbor katalonskog kluba mjesecima je radio na ovom ugovoru, a od večeras je sve potvrđeno.
Nije naveden iznos koji će dobiti Barcelona od Spotifyja, no vjeruje se da je riječ od oko 50 ili 60 miliona eura godišnje, a švedska kompanija će svoje ime postaviti i na opremu za treninge te na dresove ženskog tima koji je veoma uspješan u Evropi.
Dogovor će biti na snazi od 1. jula 2022. godine, odnosno kada se zvanično završi onaj koji su prethodno imali Barcelona i Rakuten.
U Barceloni imaju velike planove za spomenuto ljeto. Žele dovesti neke vrhunske igrače, pojačati ekipu i najzad se vratiti na staze stare slave nakon turbulentnog perioda.
Pod vodstvom novog trenera Xavija tim igra sve bolje i ostvaruje sve bolje rezultate, a mnogo toga dobrog radi se i u marketinškom smislu, dok vodstvo kluba iz dana u dan dovodi nove sponzore i rješava pitanje financijske konstrukcije, što je neophodno za kvalitetniju budućnost jednog od najvećih svjetskih timova.
Top Komentari
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.