"Sipaj i navijaj, putuj i uživaj"

Ibišević: Sretan sam što ćemo nekoga odvesti u Brazil

Edmir Škorić

Energopetrol i Holdina organizovali su promotivnu kampanju pod nazivom "Sipaj i navijaj, putuj i uživaj", čije je zaštitno lice bh. reprezentativac Vedad Ibišević.

Dio promotivne kampanje je i nagradna igra u sklopu koje će dobitnici osvojiti putovanje u Brazil, a igra traje do 13. maja. 

"Hvala svima što ste došli. Drago mi je da sam danas tu. Nije jednostavno, imam puno obaveza, ali sretan sam jer sam uspio doći. Odlučio sam se na podržavanje ove kampanje. Svi znamo koliko su naši navijači bitni i zaista je super ideja da će neki moći dobiti priliku da odu u Brazil", rekao je Vedad Ibišević, dodavši:

"Drago mi je da sam baš ja zaštitno lice Euroclassa. Sretan sam da smo sklopili tu saradnju. Ta njihova profesionalnost i ozbijnost, te način na koji su svemu tome pristupili, bili su presudni da prihvatim njihov poziv. Za mene kao osobu je jako bitno, a ispalo je tako da je i za kompaniju, to je da uradimo nešto u socijalnom smislu i da pomognemo nekome kome je potrebna pomoć. Detalje nemamo, ali pomoć će biti usmjerena na djecu, a oni su naša budućnost".

Potražite više informacija na temu Kvalifikacije za SP:

"Naša je želja da ovim projektom obradujemo navijače bh. reprezentacije, ali i da skrenemo pažnju na određene ugrožene grupe u našoj zajednici kroz društveno-odgovorne projekte. Iznimno smo sretni što ćemo nagraditi povjerenje građana koji su prepoznali kvalitet Euroclass goriva kroz našu nagradnu igru. Smatramo da smo odabrali pravog partnera u Ibiševiću za promociju kvalitete naših proizvoda i društvenih vrijednosti koje želimo promovirati", kzao je izvršni direktor Holdine i direktor Maloprodaje Laszlo Bartha, koji je još dodao:

"Ponosan sam što fudbaler velik kao Ibišević sjedi danas s nama. Za nas je Euroclass jedan veliki uspjeh i odlučili smo ga podijeliti s vama. Lansirali smo jednu promociju gdje kupovinom našeg goriva možete osvojiti kompletan paket za odlazak na SP u Brazil. Nadam se da će i ova promotivna igra biti uspješna kao i prethodna, koja je proglašena najboljom promotivnom nagradnom igrom u povijesti bh. tržišta. Također smo sretni i zadovoljni što je zaštitno lice naše promotivne kampanje Ibišević, koji predstavlja nešto dobro, odnosno naše napore da uradimo dobru stvar za naše društvo. U narednih godinu dana često ćete nas viđati i ova kampanja usmjerena je na društveno-odgovornu stranu. Na ovaj način želimo poručiti da smo odgovorni, dobri građani i da želimo raditi za dobrobit bh. društva. Siguran sam i mogu se kladiti da će BiH doći u četvrtfinale na SP-u".

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.