Ko je zapravo nagovorio De Jonga da pređe u Barcu i ko mu brani prezime na dresu?

Pronađen glavni krivac

Talentovani veznjak Ajaxa Frenkie de Jong će završiti ovu sezonu u ekipi holandskog velikana, a onda će se spakovati i krenuti put Barcelone.

Ko je zapravo nagovorio De Jonga da pređe u Barcu i ko mu brani prezime na dresu?
Reklama - nastavite čitati ispod oglasa

Barcelona je uspjela "ispred nosa" PSG-u ukrasti De Jonga i osigurati njegov potpis za 75 miliona eura.

Tokom januara su svi ugledni evropski i svjetski mediji bili uvjereni da će PSG pobijediti Barcelonu i Manchester City u utrci za De Jongov potpis, ali je ubrzo postalo jasno da će mladi veznjak Ajaxa ipak u redove Katalonaca.

Da je Barcelona u pol poziciji postalo je jasno kada su Katalonci poslali svoju delegaciju u Amsterdam na sastanak sa De Jongom i njegovim predstavnicima, a nedugo nakon toga je pao i zvanični potpis.

Od tada se pojavilo nekoliko teorija i špekulacija o tome kako je zapravo Barcelona "ukrala" De Jonga i nagovorila ga da izabere Nou Camp umjesto Parka prinčeva.

Posljednja teorija se čini najrealnijom. Ključnu ulogu u De Jongovom transferu je odigrala kompanija Nike.

Reklama - nastavite čitati ispod oglasa

ESPN je od svojih pouzdanih izvora saznao da je Nike (inače, sponzor i Barce i De Jonga, ali i PSG-a) glavni krivac što je De Jong odbio PSG i potpisao za Barcu.

U Nike-u su smatrali da je bolji poslovnih potez da De Jong obuče dres Barcelone, a iako američka kompanija nije finansijski učestvovala u naknadi za transfer, navodno ivestira "veoma važnu sumu novca" za plate mladog veznjaka u Barci.

Čelnici Nike-a vjeruju da će dostignuća 21-godišnjaka u Barci osigurati puno veći profit u odnosu na investiciju kompanije.

Frenkie

Nike je zatražio od De Jonga da u marketinške svrhe na dresu nosi svoje ime "Frenkie", a ne prezime. Nakon potpisivanja ugovora mladi veznjak je poručio da nije siguran da mu se sviđa ta ideja, ali ćemo ga vjerovatno vidjeti u Barcinom dresu sa natpisom "Frenkie" na leđima.

Inače, Nike i Barcelona imaju bliske odnose još od 1998. godine, a 2016. godine su svoju saradnju produžili do 2028. godine. Barcelona od američke kompanije svake godine dobija 105 miliona eura sponzorskog novca, a cifra može rasti i do 160 miliona ukoliko se aktiviraju svi bonusi.

Reklama - nastavite čitati ispod oglasa

Komentari (0)

Ostalo još 1500 karaktera

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.