Postoji li bolja promocija?

Njegovo visočanstvo fudbal: O Hrvatskoj se za jedan dan pisalo više nego u čitavoj historiji

Fudbal je odavno najvažnija sporedna stvar na svijetu, a možda i više od toga. Tome u prilog ide i činjenica da teško da postoji bolja promocija za jednu malu državu od uspjeha u fudbalu.

Tako će plodove pozitivne promocije dobijene plasmanom u finale Mundijala čitava Hvratska brati u godinama koje dolaze. Plasman Vatrenih u finale Svjetskog prvenstva bi se čak mogao nazvati ogromnom "reklamom" za čitav naš region.

U satima nakon pobjede nad Rusijom u četvrtfinalu o Hrvatskoj se pisalo više nego u protekle tri godine, a pobjeda nad Engleskom je bila "učinkovitija" od bilo koje kampanje koju je ova država mogla pokrenuti u cilju sopstvene promocije.

Za Index.hr je o ovom fenomenu govorio Tomislav Grubišić, vlasnik Mediatoolkita, zagrebačke marketinške firme i softvera koji prati broj pominjanja nekog pojma na internetu.

Grubišić je poručio da se ime Hrvatske spomenulo gotovo 300.000 puta nakon pobjede nad Engleskom u polufinalu Mundijala, a prognozirao je i da će se za jedan dan (jučer) pisati više o Hrvatskoj nego u njenoj ukupnoj historiji.

"Mediatoolkit je softver koji prati koliko puta se neki pojam pominje na internetu. Razvili smo ga u istoimenoj firmi, radimo s klijentima iz 60 zemalja, a u Zagrebu nam je sjedište. Služi tome da marketinški stručnjaci otkriju koliko je popularan njihov proizvod, ko ga sve spominje na internetu i piše li se o njemu više pozitivno ili negativno", istakao je Grubišić.

"Prva asocijacija na Hrvatsku nakon 1998. godine strancima je bila 'football', 'Šuker', 'Boban'. Sad će se ponoviti isto, samo što će ovaj put govoriti 'Modrić' i 'Rakitić', s time da je učinak dvadeset godina kasnije puno jači. Prije 20 godina ljudi nisu mogli otići na internet i proguglati nešto o Hrvatskoj, pa bi to ostalo na činjenici da znaju da postoji. Danas mogu, mogu i rezervisati smještaj a da se ne dignu s kauča. Hrvatska je medijski zanimljiva: Ko su ti Hrvati? Čime se bave? Kako izgleda život u državi od četiri miliona ljudi koja proizvodi takve vrhunske sportiste?", poručio je Tomislav Grubišić.

Istakao je vlasnik Mediatoolkita da Hrvatska u ovom pogledu ima prednost nad velikim nacijama (Njemačka, Francuska, Engleska...), s obzriom da ljudi u svijetu uglavnom i nemaju razvijenu sliku o našim susjedima, te da će upravo zbog fudbala tek dobiti želju da se pobliže upoznaju sa ovom državom.

Potražite više informacija na temu Svjetsko prvenstvo:

Sigurno će biti zanimljivo vidjeti koliko se puta Hvatska spomenula na Internetu i da li je Grubišićeva prognoza bila tačna, da li se Hvatska jučer pomenula više puta nego u čitavoj svojoj historiji.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.

Oglasi