Sada je i zvanično - Barcelonin stadion ima novo ime.
Prvog jula je službeno započelo partnerstvo između španskog kluba i najpopularnije audio streaming platforme na svijetu, Spotifyja, objavila je La Liga na svojoj službenoj stranici.
Tako je Camp Nou preimenovan u Spotify Camp Nou.
Prema ovom ugovoru, Spotify postaje glavni partner i glavni audio streaming partner kluba Barcelona.
U sklopu dogovora dviju strana, švedska kompanija postaje i "Title Partner" stadiona, koji od petka na svojoj fasadi prikazuje likove nekih igrača Blaugrane kao što su: Pedri, Maria Leon, Ansu Fati, Alexia Putellas, Pierre -Emerick Aubameyang i Aitana Bonmati, kao i novo ime Spotify Camp Nou u sredini i sa strane.
Izaslanstvo Spotifyja predvođeno Marcom Hazanom u petak će posjetiti stadion, gdje će se ime audio streaming platforme pojaviti na cijelom stadionu, a ne samo na njegovoj fasadi.
Kao glavni partner, Spotify će se od sezone 2022-2023., četiri godine, pojavljivati na prednjem dijelu dresova muške i ženske momčadi Barcelone, kao i na prednjem dijelu opreme za trening oba tima.
Prema dnevniku El Mundo Deportivo, ugovor između Spotifyja i Barcelone donijet će ukupne koristi od 435 miliona eura katalonskom klubu, u razdoblju od 2022. do 2026. godine.
Promo
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.