2

Komentari (2)

sarayson
Fudbalski klubovi s pravom marketinški prodaju ime svojih stadiona jer to predstavlja značajan izvor prihoda koji može pomoći u finansijskoj stabilnosti i daljem razvoju kluba. Kroz sponzorske ugovore o imenovanju stadiona, klubovi ostvaruju višemilionske iznose koji se mogu usmjeriti na jačanje i kupovine igrača, dizanje infrastrukture i ulaganje u omladinski pogon. Takvi ugovori su već postali standard u modernom sportskom poslovanju. Stadion i marketinsko ime povezuju prepoznatljive brendove sa stadionima koji su u fokusu domaće i međunarodne javnosti. Takvim ugovorima klub ipak samo profitira. Je*o ime.
JuventinoBK
Aman, budala, ovakvo ponizavajuce ime staviti. Inače to je njihova riječ, ako neko ne zna
Ostalo još 1500 karaktera

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.