UniCredit najavljuje obnavljanje i proširenje partnerstva s UEFA-om do 2018.

UniCredit najavljuje obnavljanje i proširenje partnerstva s UEFA-om do 2018.

M. Skaka

Nakon šest uspješnih sezona sponzoriranja UEFA Champions League, UniCredit je 06.06.2015. godine najavio obnavljanje i proširenje partnerstva s UEFA-om za period od 2015. do 2018. godine. 

Sponzorska prava UniCredita su proširena na sva veća natjecanja europskog klupskog nogometa. Time će UniCredit postati oficijelna banka UEFA klupskih natjecanja te podržavati UEFA Champions League, UEFA Europa League, UEFA Futsal Cup Finals, UEFA Super Cup, UEFA Women´s Champions League i UEFA Youth League.

˝Ponosni smo što možemo objaviti da će UniCredit postati oficijelna banka UEFA-inih klupskih natjecanja. Posljednjih je godina partnerstvo s UEFA-om bilo važan faktor u postizanju ciljeva koje smo sebi zadali. Preko 300 kampanja vezanih za UEFA Champions League koje su pokrenute u našoj Grupi pokazuju uvažavanje ovog sponzorstva od strane naših tržišta i divizija. Pošto smo uspješno uspostavili naš brend, paket povećanih prava omogućuje nam da usmjerimo pozornost na podupiranje svakodnevnog poslovanja i jačanje lokalnih brendova. Omogućit će nam dopiranje do još većeg broja nogometnih obožavatelja iz cijele Europe čime ćemo moći ostvariti dodatnu prodaju i mogućnosti za upravljanje odnosima˝, rekao je Federico Ghizzoni, direktor Grupe UniCredit. Guy-Laurent Epstein, direktor marketinga UEFA Events S.A., dodao je: „UniCredit je već šest godina jedan od naših sponzora te smo oduševljeni što smo uspjeli dogovoriti produženje ovog partnerstva. Izuzetno cijenimo njihovu obnovljenu i proširenu potporu i doprinos, posebno pri promociji naših natjecanja u istočnoj Europi. UEFA Champions League i dalje je neprocjenjiva platforma za naše sponzore partnere i, dodatkom UEFA Europa League, uvjereni smo da će UniCredit dobiti sjajne prilike za korist od ovog partnerstva na svojim ključnim tržištima˝.

Do sada je uspjeh sponzorskog angažmana UniCredita u smislu prepoznatljivosti brenda, imidža brenda, angažiranosti kupaca i zaposlenika te sklonosti za kupovinu uveliko doprinio uspjehu Grupe u ispunjavanju njihovih ambicioznih očekivanja.

Potražite više informacija na temu Liga prvaka:

Proširenje paketa sponzorskih prava omogućuje usmjeravanje pozornosti na podupiranje svakodnevnog poslovanja

Buduća uloga UniCredita kao oficijelne banke UEFA klupskih natjecanja omogućuje UniCreditu i njegovim lokalnim tržištima pristup još većem broju nogometnih obožavatelja zahvaljujući proširenju paketa UEFA Europa League. Novi paket prava osigurat će povećanu prisutnost u medijima što podrazumijeva i povećanje vidljivosti na LED pločama za brendove lokalnih banaka i proizvoda. Osim toga, omogućuje UniCreditu da usmjeri pozornost na podupiranje svakodnevnog poslovanja s obzirom na to da će Grupa imati pravo provoditi promociju vezanu za UEFA Champions League i UEFA Europa League za povećani broj proizvoda, uključujući promociju za plaćanje i suradnju s osiguravajućim društvima i pružateljima usluga prijenosa novca. Za naredni sponzorski ciklus UniCredit će dodatno dobiti i novo isključivo pravo na terenu koje dopušta da UniCredit omogući da do petero djece isprati suce na teren prije svake utakmice UEFA Champions League. Uz ponavljajući UEFA Champions League Trophy Tour, UniCredit je dobio pravo da pokrene UEFA Europe League Trophy Tour ako se finale održava na jednom od glavnih tržišta UniCredita.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.