Repanje je zahtjevno pogotovo kada čitate tekst koji vam neko drugi drži u ruci i skače dok repate. Pogledajte kako su na ovaj izazov odgovorili Tuzlaci koji su Pan timu pokazali svoje muzičke sposobnosti, te da vole košarku i Slobodu.
Video je snimljen za projekat „Živi li Tuzla košarku?“ kojeg realizuje Carlsberg BH sa svojim brendom Pan, u okviru partnertva s Omladinskim košarkaškim klubom Sloboda iz Tuzle.
Ovo je samo jedan u nizu zabavnih video snimaka napravljenih na ulicama Tuzle sa slučajnim prolaznicima koji su trebali ispuniti različite izazove, a sve u cilju promocije košarke i ljubavi prema Slobodi, te potvrđivanja da Tuzlaci zaista žive za košarku. Video snimci se objavljuju svakodnevno na youtube kanalu Pan BiH.
„U ovom projektu, cilj nam nije bio praviti visokobudžetnu TV reklamu za Pan, nego smo u fokus stavili upravo košarku i ljubav prema Slobodi, te njene Tuzlake kojima dajemo priliku da pokažu koliko vole crveno-crne i uz to osvoje nagrade. A nadamo se da ćemo zabavnim video snimcima izmamiti brojne osmijehe, te širiti pozitivnu energiju ne samo među ljubiteljima košarke nego i šire“, izjavila je Amela Čengić, marketing menadžer Carlsberga BH.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.