SportSport.ba među Top 5 portala u BiH u 2015. godini

Konstantno u vrhu

SportSport.ba među Top 5 portala u BiH u 2015. godini

SportSport.ba

Firma za istraživanje javnog mnijenja, tržista i medija TNS Mareco Index Bosnia (TNS MIB) sprovela je istraživanje čitanosti štampe i internet portala, životnog stila i navika građana u 11 gradova u BiH.

Istraživanje je sprovedeno Face to Face metodom uz upotrebu dnevnika za mjerenje čitanosti, u periodu 12.-18. oktobra 2015.godine na uzorku od 1200 ispitanika, starosti 15-69 godina, u 11 gradova u BiH: Bihać, Tuzla, Zenica, Travnik, Mostar, Sarajevo, Banja Luka, Doboj, Bijeljina, Istočno Sarajevo i Brčko. Rezultati mogu da odstupaju +/- 2,8%.

Prema odgovorima ispitanika portal SportSport.ba i u 2015 godini zadržao je svoju poziciju među vodećim portalima u Bosni i Hercegovini, uvjerljivo je najčitaniji sportski portal u našoj zemlji i peta je najposjećenija web lokacija u Bosni i Hercegovini.

Top 10 internet portala u BiH:

1. klix.ba
2. avaz.ba

3. olx.ba
4. 24sata.info
5. sportsport.ba
6. ekskluziva.ba
7. oslobodjenje.ba
8. radiosarajevo.ba
9. nezavisne.com
10. scsport.ba

Drugi dio istog istraživanja bio je posvećen istraživanju životnog stila i navika građana iz navedenih gradova, starosti 15-69 godina. 

Na 23,2% ispitanika reklame imaju presudan uticaj prilikom kupovine i za 40,4% ispitnika niska cijena je presudna prilikom kupovine. 34,4% ispitanika kupuje u second-hand trgovinama.

Uticaj medija na potrošača u fazama procesa kupovine:

Veoma Donekle Nimalo
a. Poznavanje proizvoda 23,2% 61,1% 15,7%
b. Stvaranje interesa za proizvod 19,5% 63,6% 16,9%
c. Razmišljanje o kupovini proizvoda 18,6% 62,4% 19,0%
d. Želji da kupite proizvod 17,6% 58,4% 24,7%
e. Da posjetite trgovinu/web stranicu 15,8% 55,5% 28,7%
f. Da kupite taj proizvod 13,9% 61,3% 24,8%

MEDIJI

47,1% ispitanika ima dva ili više TV aparata u domaćinstvu. 68,7% izjavilo je da ima LCD/Plasma ili Smart TV. 79,7% ispitanika ima kablovski priključak u svojim domaćinstvima, a 16,1% ima IPTV. 76,2% ispitanika voli da sluša narodnu/folk muziku, 63,4% pop i rock muziku a klasičnu muziku sluša samo 23,2% ispitanika. Dnevne novine čita 62,9%, sedmične magazine 40,6% a mjesečne magazine 37,1%. Radio sluša 57,3% ispitanika. 23,1% ispitanika koristi internet za gledaje TV programa, 29,8% za slušanje radio stanica a 54,9% za čitanje štampe.

MOBITELI/IT

uređaj procenat
Ima mobitel 94,6%
Smartphone 63,0%
Priključak Prepaid  76,3%
Pristup internetu 72,0%
Desktop PC 53,3%
Laptop 45,1%
Tablet 17,3%
Facebook profil 60,8%

SPORT

15,1% ispitanika odlazi u teretanu/fitnes centar bar jednom sedmično. Sportom se rekreativno bavi 21,5% ispitanika. Neki sportski događaj ili utakmicu posjetilo je 25,9% ispitanika.

OSTALO

25,2% ispitanika igralo neku od igara na sreću, 19,5% kladi u kladionicama. 57,7% ispitanika obradovalo je dragu osobu poklonom ili posebnim izlaskom u zadnja tri mjeseca.


56,4% ispitanika je učestvovalo u nekoj humanitarnoj akciji. 33,6% ispitanika ima neki hobi.

27,7% ispitanika izjavilo je da se voli isticati u masi, 39,4% se izjasnilo da vole riskirati i 35,3% ne voli preuzimati odgovornost već će radije uraditi ono što im se kaže. 40,3% voli pratiti modne trendove, 37,7% voli brendirane stvari i 72,8% ispitanika izjavilo je da vrijedi platiti više za kvalitet.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.