Konstantno u vrhu
SportSport.ba među Top 5 portala u BiH u 2015. godini
Firma za istraživanje javnog mnijenja, tržista i medija TNS Mareco Index Bosnia (TNS MIB) sprovela je istraživanje čitanosti štampe i internet portala, životnog stila i navika građana u 11 gradova u BiH.
Istraživanje je sprovedeno Face to Face metodom uz upotrebu dnevnika za mjerenje čitanosti, u periodu 12.-18. oktobra 2015.godine na uzorku od 1200 ispitanika, starosti 15-69 godina, u 11 gradova u BiH: Bihać, Tuzla, Zenica, Travnik, Mostar, Sarajevo, Banja Luka, Doboj, Bijeljina, Istočno Sarajevo i Brčko. Rezultati mogu da odstupaju +/- 2,8%.
Prema odgovorima ispitanika portal SportSport.ba i u 2015 godini zadržao je svoju poziciju među vodećim portalima u Bosni i Hercegovini, uvjerljivo je najčitaniji sportski portal u našoj zemlji i peta je najposjećenija web lokacija u Bosni i Hercegovini.
Top 10 internet portala u BiH:
1. klix.ba
2. avaz.ba
3. olx.ba
4. 24sata.info
5. sportsport.ba
6. ekskluziva.ba
7. oslobodjenje.ba
8. radiosarajevo.ba
9. nezavisne.com
10. scsport.ba
Drugi dio istog istraživanja bio je posvećen istraživanju životnog stila i navika građana iz navedenih gradova, starosti 15-69 godina.
Na 23,2% ispitanika reklame imaju presudan uticaj prilikom kupovine i za 40,4% ispitnika niska cijena je presudna prilikom kupovine. 34,4% ispitanika kupuje u second-hand trgovinama.
Uticaj medija na potrošača u fazama procesa kupovine:
Veoma | Donekle | Nimalo | ||
a. | Poznavanje proizvoda | 23,2% | 61,1% | 15,7% |
b. | Stvaranje interesa za proizvod | 19,5% | 63,6% | 16,9% |
c. | Razmišljanje o kupovini proizvoda | 18,6% | 62,4% | 19,0% |
d. | Želji da kupite proizvod | 17,6% | 58,4% | 24,7% |
e. | Da posjetite trgovinu/web stranicu | 15,8% | 55,5% | 28,7% |
f. | Da kupite taj proizvod | 13,9% | 61,3% | 24,8% |
MEDIJI
47,1% ispitanika ima dva ili više TV aparata u domaćinstvu. 68,7% izjavilo je da ima LCD/Plasma ili Smart TV. 79,7% ispitanika ima kablovski priključak u svojim domaćinstvima, a 16,1% ima IPTV. 76,2% ispitanika voli da sluša narodnu/folk muziku, 63,4% pop i rock muziku a klasičnu muziku sluša samo 23,2% ispitanika. Dnevne novine čita 62,9%, sedmične magazine 40,6% a mjesečne magazine 37,1%. Radio sluša 57,3% ispitanika. 23,1% ispitanika koristi internet za gledaje TV programa, 29,8% za slušanje radio stanica a 54,9% za čitanje štampe.
MOBITELI/IT
uređaj | procenat |
Ima mobitel | 94,6% |
Smartphone | 63,0% |
Priključak Prepaid | 76,3% |
Pristup internetu | 72,0% |
Desktop PC | 53,3% |
Laptop | 45,1% |
Tablet | 17,3% |
Facebook profil | 60,8% |
SPORT
15,1% ispitanika odlazi u teretanu/fitnes centar bar jednom sedmično. Sportom se rekreativno bavi 21,5% ispitanika. Neki sportski događaj ili utakmicu posjetilo je 25,9% ispitanika.
OSTALO
25,2% ispitanika igralo neku od igara na sreću, 19,5% kladi u kladionicama. 57,7% ispitanika obradovalo je dragu osobu poklonom ili posebnim izlaskom u zadnja tri mjeseca.
56,4% ispitanika je učestvovalo u nekoj humanitarnoj akciji. 33,6% ispitanika ima neki hobi.
27,7% ispitanika izjavilo je da se voli isticati u masi, 39,4% se izjasnilo da vole riskirati i 35,3% ne voli preuzimati odgovornost već će radije uraditi ono što im se kaže. 40,3% voli pratiti modne trendove, 37,7% voli brendirane stvari i 72,8% ispitanika izjavilo je da vrijedi platiti više za kvalitet.
Promo
U novoj opremi do novih uspjeha
Za fudbal i futsal: Mozzart uz KMF Derventa i FK Radnički Zvornik
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.