
Iza kulisa Miamija
Otkriveni svi detalji: Hamilton u 9 ujutro došao na sastanak s šefom Ferrarija
Niko nije očekivao da će Lewis Hamilton baš na dan trke zakazati hitan razgovor sa šefom Ferrarija. Sastanak u 9 ujutro izazvao je buru nagađanja, ali sada su procurili svi detalji iz Miamija. Francuski novinar tvrdi – nema panike, ali problemi ipak postoje.
Iako je Ferrari u Miami stigao s velikim očekivanjima, kvalifikacije su pokazale drugačiju sliku.
Lewis Hamilton je završio tek na 12. poziciji, dok je Charles Leclerc bio osmi. Već tada je bilo jasno da atmosfera u Ferrariju nije potpuno mirna, iako sve djeluje skladno na površini.
Prema pisanju uglednog lista L’Équipe, Hamilton je samo nekoliko sati prije trke zatražio sastanak s timskim šefom Fredericom Vasseurom.
Sastanak se desio ujutro u 9 sati, dok su ostali članovi ekipe doručkovali u paddocku.
Hamilton se tada obratio Vasseuru sa željom da razgovara o pneumaticima i načinu na koji ih koriste tokom trka.
Oglasi
Francuski novinar Fred Ferret, koji je svjedočio cijelom razgovoru, tvrdi da situacija nije ni blizu dramatična kako mnogi misle.
"Sto posto, i ne pričam gluposti", rekao je Ferret za F1 Nation podcast. "Vrlo su smireni i žele da napreduju."
Leclerc se također obratio šefu tima, nezadovoljan trenutnim rezultatima Ferrarija.
"Charles je jako uznemiren kada kaže da ne može biti osmi na startu, jer je vozač Ferrarija i želi da pobjeđuje."
Ferret ističe da Hamilton nije došao da se žali, već da pokuša pomoći u pronalaženju rješenja.
Oglasi
"Lewis je došao da razgovara sa Fredom, dok smo pili kafu, i rekao: 'Želim da razgovaramo o gumama'."
"Bilo je to u 9 sati ujutro na dan trke. Nije se žalio. Pokušavao je da pomogne. Nema nikakvih problema."
Ipak, tenzije su se mogle naslutiti kroz radio komunikaciju Hamiltona sa njegovim inženjerom Ricardom Adamijem.
"Čuli smo da je Lewis bio oštar prema Bonu kada su imali problema."
"Novinarima je lako napisati ‘Ferrari, veliki problemi’. Ali stvar je daleko složenija."
Oglasi
Hamilton je u sprint trci u Miamiju došao do podijuma, a pobijedio je i u sprintu u Kini.
Međutim, ostatak njegove prve sezone u Ferrariju zasad nije donio očekivane rezultate.
U glavnoj trci u Miamiju završio je osmi, odmah iza Leclerca.
A Ferret ističe da je situacija slična onoj koju smo ranije viđali u Ferrariju.
"Cijeli haos koji vidimo je posljedica radio komunikacije koja je bila napeta. U Ferrariju je oduvijek bilo tako. Sjetite se Kine, Sebastian Vettel je bio identičan, s istim ishodom."
Oglasi
Naglašava da između dva vrhunska vozača uvijek postoji takmičenje, koje se ne može izbjeći.
"Imate dva velika vozača na visokom nivou koji žele da budu ispred onog drugog, to je neizbježno."
"Lakše je ako imate Kimi Antonellija – on se neće žaliti ako prati Georgea Russella."
"Max Verstappen je sam. A već sada se vidi da između Oscara Piastrija i Landa Norrisa postoje žestoke borbe."
Hamilton tvrdi da tu nije bilo stvarnog sukoba, već samo adrenalina u trenucima napetosti.
Ali Ferret upozorava da pravi problem Ferrarija nije vozački dvojac, već nešto tehničke prirode.
"Problem nije tempo tokom trke. Problem je kako se kvalifikovati. Ne možete reći da Charles ne zna da se kvalifikuje. Lewis je najbolji kvalifikant svih vremena."
"Problem je isključivo u načinu na koji se zagrijavaju gume na ovom bolidu," zaključio je Ferret.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.