
Voda u kokpitu?
Pojavio se novi bizaran razlog za diskvalifikaciju Ferrarija u Kini
Ferrari je ostao bez oba bolida nakon trke u Šangaju. U međuvremenu se pojavila nova teorija koja objašnjava šta je pošlo po zlu. U pitanju je detalj koji se na prvu čini bezazleno, ali mogao je biti presudan.
Nakon dvostruke diskvalifikacije sa Velike nagrade Kine, u Ferrariju su priznali sopstvene greške, ali je sada isplivala nova teorija koja dodatno rasvjetljava cijeli slučaj.
U pitanju je nešto što niko nije očekivao – flašica s vodom koja je curila tokom trke.
Podsjetimo, Charles Leclerc i Lewis Hamilton završili su peti i šesti u Šangaju, ali su naknadno izbačeni iz konačnog poretka.
Razlog? Leclercov bolid bio je kilogram ispod dozvoljene težine, dok je Hamiltonov pokazao preveliko trošenje donje ploče.
Prve analize ukazivale su na to da je Ferrarijeva strategija sa jednom promjenom guma možda dovela do problema s masom bolida.
Oglasi
Ipak, šef tima, Frederic Vasseur, sada otkriva da bi u pitanju mogao biti i mnogo banalniji razlog – voda.
"Gume su samo dio objašnjenja", rekao je Vasseur za francuski L’Equipe.
"Izgubili smo i litar vode zbog curenja Charlesove boce. Gubitak težine je uvijek kombinacija više malih faktora."
Zanimljivo, Leclerc se i u Australiji žalio da mu voda curi u kokpit, a njegov tadašnji razgovor sa inženjerom postao je viralan.
Tako se sada postavlja pitanje: da li je problem s vodom ipak bio alarm koji nije na vrijeme ozbiljno shvaćen?
Oglasi
S druge strane, Hamiltonova diskvalifikacija bila je vezana za tehničku postavku bolida.
Vasseur je otvoreno priznao da je Ferrari preuzeo rizik spuštajući visinu Hamiltonove šasije više nego što je bilo pametno.
"Treba razlikovati diskvalifikaciju zbog rizika i diskvalifikaciju zbog varanja", pojasnio je on.
"Cilj u Formuli 1 jeste da se ide do samih granica svih parametara."
"Do posljednjeg grama težine, do desetinke milimetra na kliznoj ploči, do krajnje tačke savijanja krila."
Oglasi
"Što je veći pritisak i žešća borba, to više moraš igrati na ivici – i tada rizikuješ više."
Leclerc je na konferenciji pred VN Japana iznio sličan stav, naglasivši koliko ih je sve pogodila ova situacija.
"Naravno da iz grešaka učiš, posebno kad te koštaju ovako puno", rekao je Charles.
"Svi se igraju s granicama, ali da oba bolida završe ispod – to je bilo jako bolno. Prva dva vikenda bila su teška, tempo nije bio na nivou koji smo očekivali."
"Izgubiti još bodova nakon lošeg nastupa u Melburnu – to nas je dodatno pogodilo."
Oglasi
Lewis Hamilton je, uprkos problemima, poručio da u Ferrari i dalje ima apsolutno povjerenje.
Britanac je u Kini slavio u sprint trci, ali je glavni događaj završio diskvalifikacijom.
"Vidim da neko govori kako gubim vjeru u tim – to je čista glupost", izjavio je Hamilton.
"Imam apsolutno 100% povjerenja u ovu ekipu."
"Bilo je dosta hypea na početku godine. Možda su neki mislili da ćemo odmah pobjeđivati i osvajati titule."
"Ali ja to nisam očekivao. Znam da dolazim u novu kulturu, u novu ekipu – i za to treba vremena."
Diskvalifikacije su Ferrariju odnijele 18 bodova, a tim je trenutno tek peti u poretku konstruktora, čak 61 bod iza McLarena – i to nakon samo dvije trke.
U Maranellu sigurno nisu tako zamišljali početak sezone, a sada je jasno da će morati dobro razmisliti o svakom, pa i najmanjem detalju.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.