Yamaha u krizi
Quartararo bez dlake na jeziku: "Kažu da tonem, a ja nikad nisam.."
Rezultati kažu jedno, ali Fabio Quartararo tvrdi suprotno. Yamaha ga koči, ali Francuz vjeruje da nikad nije vozio pametnije. Iza devetog mjesta krije se druga priča.
Fabio Quartararo uvjeren je da se nalazi na najvišem nivou svoje MotoGP karijere, iako je iza njega još jedna teška sezona u kojoj nije upisao nijednu pobjedu i prvenstvo završio tek na devetom mjestu.
Prošle su četiri godine otkako je Francuz osvojio titulu svjetskog prvaka, što je period gotovo identičan sušnom razdoblju koje je Marc Marquez imao između 2019. i 2025. godine.
Za razliku od Španca, čiji je pad bio vezan za teške povrede i nekonkurentnu Hondu, Quartararo je ostao zdrav, ali zarobljen u problemima Yamahe.
I dalje je, međutim, bio daleko ispred svih ostalih Yamahinih vozača.
Posljednji put da je neko drugi na Yamahi stao na MotoGP podij bio je Maverick Viñales 2021. u Assenu, dok je Quartararo od tada skupio čak 16 podija, uključujući četiri pobjede.
Oglasi
Ipak, pad u ukupnom poretku je nemilosrdan - od titule 2021. i drugog mjesta 2022, do 10., 13. i sada devete pozicije.
"Ja sam vozač koji želi pobjeđivati i koji zna da može da se bori za velike stvari", poručio je Quartararo krajem sezone.
Posebno je jasan kada ga pitaju da li vozi bolje nego ikad.
"Da. Jasno bolje. Naučio sam kako se nositi s teškim trenucima", rekao je 26-godišnjak.
Dodao je da je ranije vozio "sa problemima", dok danas zna kako ih zaobići i i dalje gurati do limita, čak i kada se ne osjeća dobro na motoru.
Oglasi
Njegovu sirovu brzinu potvrđuje i pet pole pozicija u sezoni, jednako kao Marco Bezzecchi, a više je imao samo svjetski prvak Marc Marquez.
Posebno iznenađenje bila je pole pozicija na Phillip Islandu.
"To je staza gdje svi žele pole i pobjedu. I zato mi je ta možda i najdraža", priznao je.
Ipak, trke su bile druga priča: "Nikad ne napadam, uvijek branim poziciju. To je posljedica manjka gripa i snage", objasnio je Quartararo.
Njegova budućnost u Yamahi sada zavisi od jednog faktora - novog V4 motocikla koji bi trebao debitovati početkom 2026. godine.
Ako ni on ne donese iskorak, pitanje je koliko će još dugo Quartararo imati strpljenja
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.