
Nije mogao prešutjeti
Steiner odgovorio Hamiltonu: "Nije to bačen novac, bilo je vrlo jeftino"
Nekadašnji šef Haasa odbacio je tvrdnje Lewisa Hamiltona da je nova FIA-ina direktiva o fleksibilnim krilima bespotrebna i skupa.
Guenther Steiner, bivši šef ekipe Haas, ušao je u raspravu sa sedmostrukim svjetskim prvakom Lewisom Hamiltonom, o jednoj od trenutno najvrelijih tehničkih tema u Formuli 1.
Tema sukoba je nova FIA-ina tehnička direktiva o savitljivim prednjim krilima, koja je stupila na snagu od VN Španije.
Nova pravila nalažu strože statičke testove opterećenja za prednje krilo, kako bi se spriječile pretjerane deformacije koje omogućavaju aero-prednost.
Hamilton je nakon trke u Barceloni izjavio kako je nova tehnička direktiva bila "čisto bacanje novca", jer se, prema njegovim riječima, "krila i dalje savijaju, samo upola manje".
Britanac je dodatno istakao da mu Ferrari s novim krilom "osjećajem nije bio ništa drugačiji", sugerirajući da uticaj promjena na performanse nije bio vrijedan truda.
Oglasi
Guenther Steiner, s druge strane, u razgovoru za Red Flags podcast tvrdi kako su Hamiltonovi komentari pretjerani i netačni.
"To fleksibilno krilo je sada isto za sve," rekao je Steiner.
"Lewis je izašao s komentarom kako je sav taj novac bačen zbog ove promjene – ali nije bilo bačenog novca."
"Svi su radili na tome jer su morali osigurati da se njihovo krilo ne savija previše."
Kao primjer jednostavnosti rješenja, naveo je McLaren koji je, prema njegovim riječima, samo dodao jedan nosač na krilo kako bi smanjio savijanje.
Oglasi
"To je bio vrlo jeftin popravak kojim su riješili problem fleksibilnosti krila," istakao je.
"I na kraju, ko je profitirao? McLaren. Ostali su se žalili, a zapravo su samo dali prednost McLarenu."
Uprkos očekivanjima da bi nova pravila mogla izmiješati karte na gridu, McLaren je ostao dominantan u Španiji.
Oscar Piastri slavio je ispred timskog kolege Landa Norrisa u još jednom dvostrukom trijumfu ekipe iz Wokinga.
Za Steinera, to je samo potvrda McLarenove tehničke nadmoći.
"McLaren tačno zna šta im treba na bolidu," rekao je.
"Ako izgube fleksibilno krilo ili efekat koji im je ono donosilo, jednostavno odu u zračni tunel i pokušaju rekreirati isti balans."
"Možda ne dobiju 100 posto istog efekta, ali dobiju 99,8 posto – i to je dovoljno."
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.