Yuki Tsunoda bi uskoro mogao izgubiti svoje mjesto u Red Bullu
Yuki Tsunoda (EPA)

Sve izvjesnije

Yuki Tsunoda bi uskoro mogao izgubiti svoje mjesto u Red Bullu

Edah Hasanspahić

Nakon teškog vikenda u Singapuru, pritisak na Yuki Tsunodu sve je veći. Iako je nedavno imao najbolji vikend u karijeri s Red Bullom, sve glasnije se govori da bi ga uskoro mogao zamijeniti jedan od mladih talenata iz Red Bullove akademije. Poznati vozač i komentator Sam Bird smatra da je pitanje trenutka kada će Japanac napustiti tim.

Yuki Tsunoda je u Bakuu ostvario svoj najbolji rezultat otkako je postao dio Red Bullove postave, ali je u Singapuru sve krenulo nizbrdo.

Japanski vozač eliminisan je u Q2 fazi kvalifikacija i trku završio tek na 12. mjestu.

Njegov timski kolega Max Verstappen, koji je završio kao drugi, čak ga je i obišao za cijeli krug.

Taj detalj samo je dodatno podgrijao špekulacije o njegovoj budućnosti u timu.

Sve više izvora tvrdi da će Tsunoda na kraju 2025. godine izgubiti svoje mjesto, a da će ga zamijeniti mladi Isack Hadjar, koji trenutno vozi za Racing Bulls.

Oglasi

Hadjar, koji je u Red Bullovom sistemu već nekoliko godina, navodno ima punu podršku čelnika tima da preuzme mjesto pored Verstappena od 2026. godine.

Pored njega, i još jedan mladi vozač - Arvid Lindblad - spominje se kao mogući kandidat za Racing Bulls, što dodatno smanjuje Tsunodine šanse.

U tom scenariju, Yuki bi se našao u direktnom dvoboju s Liamom Lawsonom za jedino preostalo mjesto u sestrinskom timu Red Bulla.

Sam Bird, bivši trkač i sada stručni komentator, ne vidi način da Tsunoda zadrži svoju poziciju.

"Obišao ga je timski kolega i vodeći vozači. Samo je pitanje vremena kada će napustiti to mjesto, nije pitanje hoće li, nego kada", rekao je Bird za BBC-jev podcast Chequered Flag.

Oglasi

"Da li će se to dogoditi prije kraja ove sezone? Možda bi mogli dati šansu Isacku Hadjaru i reći mu: 'Evo, imaš šest trka s velikim timom.'"

"Bez pritiska, upoznaj inženjera, nauči kako tim funkcioniše i kako da se nosiš s bolidom koji je rađen za Maxa Verstappena, jer Red Bull ne pravi bolid za tebe - oni prave bolid za Maxa. Pa da vidimo možeš li ga pratiti."

Tsunoda, s druge strane, tvrdi da mu je sve jasno i da zna šta mora uraditi da bi ostao u timu.

"Nisam razgovarao s Helmutom ni s bilo kim iz Red Bulla nakon Bakua, ali meni je cilj jasan. Znam tačno šta moram uraditi", rekao je Tsunoda u Singapuru.

"Pokazao sam to barem jednom ove sezone, u onoj dobroj trci kada sam završio šesti."

Oglasi

"Dolaskom druge polovine sezone, mislim da su performanse u Q3 sve češće, a i bodovi dolaze. Ide to u pravom smjeru. Pokazujem da napredujem u odnosu na prvu polovinu sezone."

Tsunoda je posebno istakao doprinos novog šefa tima, Laurenta Mekiesa, koji mu je, kako kaže, pomogao da napravi korak naprijed.

"Laurent mi je pomogao u mnogo stvari. Na primjer, postavka koju sam isprobao prije dvije trke bila je ista ona koju sam koristio gotovo svake trke u VCARB-u", objasnio je Tsunoda.

"Skoro sam i zaboravio na te stvari, na taj set-up, jer sam mislio da je to bilo nešto standardno u mom bivšem timu."

"Kad sam došao ovdje, shvatio sam da Red Bull ima potpuno drugačiji pristup u postavljanju bolida i sličnim stvarima."

Oglasi

Dodao je i da mu je upravo Mekies pomogao da pronađe stari osjećaj za vožnju.

"Laurent je rekao inženjerima: 'Yuki je radio određene stvari kako bi dodao performanse na jednoj od osovina ili da bi se lakše nosio s određenim krivinama.'"

"Kad sam te stvari probao na Red Bullovom bolidu, i dalje su funkcionisale. Osjećaj koji sam dobio bio je mnogo poznatiji, više kao onaj koji sam imao ranije. Bez Laurentovih ideja ne bih sam došao do toga. To zaista cijenim."

Na kraju je dodao da se u timu osjeća kao kod kuće, iako su okolnosti drugačije.

"Na ljudskom nivou, odnos je uvijek bio odličan. Doslovno je kao što je bilo u VCARB-u. Osjećaj je isti, samo su drugačiji grbovi timova kad razgovaram s njim!"

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.

Oglasi