Historijska promjena na dresu Milana

Novi sponzor za Rossonere

Historijska promjena na dresu Milana

Edmir Škorić

Po prvi put u historiji Milan će imati natpis na dresovima ispod brojeva igrača.

Wefox i Milan potpisali su sponzorski ugovor i ova njemačka digitalna osiguravajuća kuća krasit će zadnju stranu Milanovih dresova. Kompanija je u 2020. godini imala dobit od 140 miliona dolara, a za reklamu u Italiji odabrala je dresove slavnog kluba.

Idućeg petka će na San Siru na press konferenciji prije meča s Udineseom biti predstavljen novi sponzor na dresu.

U posljednjih godinu i pol, izvršni direktor Ivan Gazidis i glavni direktor prihoda Casper Stylsvig zaključili su 26 saradnji s međunarodnim kompanijama i zabilježili povećanje od 17 miliona u ovom sektoru u odnosu na prijašnji saldo .

Potražite više informacija na temu Serie A:

Prema 'La Gazzetta dello Sport', Wefox, koji se pridružuje Emiratesu, Pumi i BitMexu, platit će između pet i osam miliona eura za svaku godinu u kojoj se pojavi na dresu Rossonera.

Inače, reklama na leđima je praksa u italijanskim klubovima, a Milan je nedavno dobio i reklamu na rukavu, a radi se o BitMexu.

Zaprati AC Milan, dodaj ga u MOJE TEME i ne propusti nijednu bitnu informaciju iz svog kluba. Klikni:
AC Milan Moje Teme
Ovaj ili neki drugi klub možeš dodati ili ukloniti sa liste klubova koje pratiš na stranici MOJI KLUBOVI. Lige koje pratiš uredi na stranici MOJE LIGE

Top Komentari

irnes4
OPEL je legenda bio
2 1

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.

Oglasi