Na stadionu Southamptona, St. Maryju, spremaju revolucionarnu ideju.
Revolucionarna ideja znači da će se oglas koji se vidi na reklamnim panoima oko terena pojaviti drugačije u zavisnosti od toga odakle gledate utakmicu. Ovaj sistem povećane realnosti koristi se već u Bundesligi, a to znači da će se reklame oko terena prikazivati različito, u ovisnosti odakle se posmatraju.
Tako će Evropljani imati "evropske" reklame, u Africi će biti prikazane reklame sa tog područja, dok će gledatelji Southamptonovih mečeva na TV-u iz Azije imati prikaz reklama koje su važne za njihovo područje.
"Tržište se očigledno kreće ka usvajanju virtuelnog oglašavanja, a definitivno postoji potreba sponzora. "Sposobnost kombinovanja te funkcionalnosti sa sistemom koji je kompatibilan s UEFA je izuzetno privlačan za nas.", kazao je komercijalni direktor Southamptona David Thomas.
Direktor ADI-a, sustava koji se koristi za različito prikazivanje reklama, Geraint Williams, dkazao je sljedeće:
"Radili smo sa Southamptonom već nekoliko godina i uvijek su pokazivali ogromnu ambiciju.Ulazimo u novu eru na način na koji klubovi aktiviraju komercijalna partnerstva. Sponzori zahtijevaju veću vrijednost i više mogućnosti da dođu do svoje publike, a virtualno oglašavanje sigurno nudi platformu kroz koju će to postići".
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.